Oktober 2005

Hoi allemaal,

Klopt het dat ik op het forum niet het onderwerp kan vinden
"Moeder geworden oktober 2005"?
Ik zou dus graag in contact willen komen met meiden die in oktober 2005,
of ergens daar in de buurt, ook moeder zijn geworden. Lijkt me leuk, aangezien ik de eerste ben in mijn omgeving met een kleintje.
Ik ben op 27 oktober moeder geworden van een ontzettend mooi meisje, al zeg ik het zelf  Ze heet Guusje, en woog bij haar geboorte, niet schrikken hoor,  4780 gram en was 56 cm groot!!
Guusje is ons eerste kindje en is een ontzettend makkelijk meisje. Slaapt al vanaf dag 1 's nachts door en is een goede eter, wat heet..... Ze weegt nu al 8480 gram en is inmiddels 66 cm!! Vanaf 10 weken ben ik overgegaan op flesvoeding, dit omdat ik drie borstontstekingen had gehad en het dus niet meer volhield. Bevalt me stukken beter...
Guusje gaat 1 1/2 dag in de week naar de kinderopvang en 1 dag in de week passen mijn schoonouders op. Bij de opvang doet ze het ook erg goed en zijn ze echt gek met haar. Ze kraait het uit en heeft een erg leuke schaterlach, soms zou ik willen dat er een volumeknopje op zat, haha!
Wat een zoetsappig verhaaltje is het geworden zeg, een echte trotse moeder zullen we maar zeggen
Ik hoop dat er wat meiden gaan reageren, lijkt me echt leuk om een beetje te kletsen over de kleintjes. Hoe ze zich ontwikkelen, enz.

Liefs  van Ike uit Enschede.
 
Dat klopt oktober 2005 moeders is hier niet.
Kom eens kijken op:

http://navig8.to/oudersforum

daar zijn al best veel oktober 2005 mama's en het forum zit technisch een stuk beter in elkaar dan dit.
Gr Annie
 
Hallo Ike,

Ik ben sinds 25 oktober 2005 ook een moeder van een dochter Daimy zij woog bij haar geboorte 3 kilo precies en 48 centimeter. Ze doet het ook prima alleen hebben wij een vervelende start gehad maar nadat ze in januari 4 dagen in het ziekenhuis heeft gelegen gaat het uitstekend met haar we hebben een hele andere dochter gekregen en ze doet het prima ze ik nu inmiddels 62 cm en 7 kilo. En maakt ook van die heerlijke geluiden en af en toe sta ik versteld waar ze het geluid vandaan haalt zeg maar het is wel leuk. Daimy krijgt nu ook al 2 onder tandjes en dat is wel vroeg maar daar heeft ze helemaal geen last van gehad nu merk ik wel hoe hard het gaat.

Ik hoop nog is een berichtje terug te zien want bij ons in de vriendenkring zijn er ook weinig kinderen en ik vindt dit wel een goed zetje van je om zo in contact te komen met mensen.

Groetjes,

Natalie
 
Hallo ike,
 ons eerst kindje is ook een meisje ze heet Sanne en is op 7 oktober 2005 om 23:00 uur met een keizersnee beboren, ze woog 3970 gram en was 55 cm. Een van de weinige kinderen die zo lang was daarom is het wel leuk dat die van jouw nog langer was.Sanne sliep pas na 9 weken snachts door maar kreeg tot dat ze 4 maand oud was nog steeds 6 voedingen (fles) overdag en dat was haar ook wel aan te zien maar wat moet je anders met een kindje dat honger heeft. Van de een op de andere dag ging ze terug naar 4 voedingen en om de 4 uur, eerst kreeg ze forte maar omdat ze de fles niet meer leeg dronk ben ik overgestapt op normaal en daar heeft ze nu wel genoeg aan.Ze woog bij 4 maand dan ook maar liefst 8900 gram en was 67 cm en zat ze ook ver boven de groeicurve, gelukkig zakt ze nu weer iets. Sanne krijgt om 19:00 uur haar laatste fles en gaat dan naar bed en slaapt tot de volgende morgen 8:00 uur

groetjes ramona uit klazienaveen
 
Hoi!
Ik ben geen oktober moeder maar een november moeder.   Ons dochtertje zou eind oktober of 1 november geboren worden, maar heeft het uiteindelijk volgehouden tot 16 november!!   Jeetje, wat was ik blij toen ze er eindelijk was!   De spanning werd steeds groter, het wachten duurde steeds langer en ik was die dikke buik ook erg zat hoor ;-)
Ze woog 3450 en was 49 cm... en volledig uitgedroogd door veel te lang in mijn buik te blijven.  
Ze ontwikkelt zich prima en het is een schat van een kind... behalve als ze honger heeft!   Dan moet ze onmiddellijk eten hebben en wordt ze heel erg kwaad!!   Gaat ze brullen, stampvoeten en houdt ze zich helemaal stijf.   Ik moet er soms wel om lachen als ik haar bezig zie.
Gisteren 1ste poiging om haar wat fruithapje te geven.   Geen succes... ze trok een heel vies gezicht!   Blijven proberen denk ik zo.
 
Hallo,

Hier ook moeder met een mooie dochter geboren op 25 oktober.
Ze heet Joëlle en woog bij haar geboorte 3580 gram en ze was 51 cm lang.
Ze was een weekje te laat, en dacht laat ik er maar snel uitgaan. In 6 uur was ik bevallen van haar en dat voor een eerste.
We hebben een hele moeilijke start gehad en we zijn er nog niet. Hopelijk is het binnenkort beter. Donderdag gaan we naar de kinderarts en misschien dat hij meer kan vertellen. Ze denken dat ze koemelkallergie heeft en daar hebben we nu al ruim 3 maanden speciale voeding voor. Maar ze spuugt nog heel erg veel en ze is ontzettend onrustig.
Maar ze is nu een hele vrolijke meid en ze kletst volop en ligt helemaal in een deuk als we gek met haar doen, want hoe gekker hoe beter.

Ik zou het ook erg leuk vinden om in contact te komen met oktober moeders.

Groetjes Petra(24)Joëlle nu 4,5 maanden.
 
Hoi mama's. Op dit moment zijn er 30 oktobermama's op
http://navig8.to/oudersforum
en het is daar echt heel gezellig (en technisch heel goed en uitgebreid).
Jullie zijn welkom.
Groetjes Annie
 
Terug
Bovenaan