Oktober 2005

Shit, ben ik net een bericht aan het typen, druk ik op een verkeerde knop. Vrouwen en techniek gaat ook niet samen, haha!
Erg leuk dat jullie reageren op mijn bericht, allemaal moeders van meiden, leuk hoor!
Gaat het goed met jullie! Belangrijk om dat tegenwoordig als eerste te vragen, iedereen vraagt tenslotte als eerste hoe het met de kleine gaat, net of wij niet meer belangrijk zijn, hihi!
In onze omgeving zijn wij dus ook de eerste met een kindje, al mijn vriendinnen willen eerst trouwen, dus... En veel van onze vrienden zitten in zo'n ander wereldje, studeren, elke avond de kroeg in, enz. Maar Guusje heeft in ieder geval veel "ooms & tantes", ze zijn allemaal zo gek met haar. Wij zijn dan ook vrij jong ouders geworden hoor, ik was 23 toen ik zwanger werd en  ben afgelopen februari 24 geworden. Mijn vriend wordt binnenkort 26. Maar ik vind dat er veel voordelen zitten, aan jong moeder worden! Hoe zit dat bij jullie??
Ik ben vanaf half januari weer aan het werk, drie dagen in de week, bevalt goed. Guusje gaat dinsdag de hele dag en woensdagochtend naar de creche.  Woensdag middag is ze bij een van beide oma's en vrijdag zit ze de hele dag bij mijn schoonouders. Schoonmama wil haar de hele week wel hebben, maar laten we daar maar niet aan beginnen, he? Op de creche leert ze zo ontzettend veel van de andere kindjes, die zijn allemaal twee tot drie maandjes ouder. Vindt ik best belangrijk en erg leuk om te zien.
Guusje heeft op dit moment last van ontstoken oogjes en loopt aardig te hoesten, erg sneu. Hebben jullie nog tips voor de oogjes, of komen jullie ook niet verder dan uitgekookt water? Vanacht hebben we een ui op haar kamertje gezet tegen de kriebelhoest, en dat heeft echt geholpen!
Jawel, gister heeft madam zich voor het eerst omgerold!!

Petra, succes morgen bij de kinderarts!

Groetjes Ike
 
Oh ja, hier nog even een tip:

Misschien kennen jullie het al wel?!

Voor leuke, simpele, vrolijke kleertjes kijk eens op www.rainbowbaies.nl
Erg leuke betaalbare kleertjes, van een goede kwaliteit!

Doei!
 
Terug
Bovenaan