Oktober 2019 mama's

Hoi hoi, hier ook een oktober mama ? 
Leuk om hierin te kletsen en ervaringen uit te wisselen dames. Mijn vriend en ik zijn ruim drie jaar samen, we hebben een schattig huisje en als alles goed gaat, worden  we in oktober ouders van ons 1e wonder.

Hoe voelen jullie je?? 

@Coraliene hè wat balen! ? Super jammer voor jullie! 
@Gebruiker10105364 gefeliciteerd! Ik voel me best goed, mag niet klagen vind ik. Geen last van misselijkheid maar wel heeele pijnlijke borsten... Verder wat last van mijn zij maar dat is alles tot nu toe. Hoe voel jij je?
@Gebruiker10105347 herkenbaar! Ik had de eerste week ook heel erg last van menstruatie achtige buikpijn. Best schrikken! Maar gelukkig hoort het er allemaal bij, geniet van je zwangerschap!

Hoi Oktober mama's! 
Hier ook, 1e kindje! Als het goed is 1 dag voor m'n eigen verjaardag uitgerekend. Zo spannend! Vandaag NOD 3... wat lichte krampen.. Maar tot nu toe 3 positieve testen en de krampen kunnen van de baarmoeder komen had ik gelezen. Hoe voelen jullie je?  

Hoi Peony! 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ja die krampen had ik ook heel erg de eerste week, hoort er gewoon bij! Voor ons is het ook ons eerste kindje (=
Eigenlijk zouden wij deze maand starten met het IUI traject. Mijn vriend en ik zijn inmiddels 7 jaar samen waarvan we nu 2,5 jaar probeerden zwanger te worden. Na anderhalf jaar kwamen we erachter dat ik PCOS heb waarvoor ik medicatie heb gekregen. Aangezien dit na een jaar nog steeds niet tot een zwangerschap had geleid zouden we dus de volgende stap, IUI, in gaan. Heel bizar dus dat het echt nét de laatste poging voor het traject gelukt is! We zijn super blij! ?
Donderdag 14 februari hebben we de eerste echo! Ik verwacht zelf dat ik dan 6 en een halve week zwanger ben. Spannend!!

Hoi Ingelou,
Wat een bijzonder verhaal. Na 2,5 jaar tóch nog de laatste poging positief! Ook jij gefeliciteerd! Ik wens je een voorspoedige en gezonde zwangerschap.
Hoe voel jij je nu? Heb je al last van de eerste zwangerschapskwaaltjes?
Ik wist niet dat je al zo vroeg een echo kon doen, wat geweldig!!!! Ben heel benieuwd hoe het gaat.. 1 ding is zeker; je hebt gegarandeerd een bijzonder mooi valentijns cadeau :)
Veel liefs

Terug
Bovenaan