Oktober mama's

Hallo Oktober mama's,

Nog 1 maandje te gaan en jullie maand breekt aan! :)
Wat ik me af vroeg: ik weet dat jullie op een ander forum schrijven i.v.m privacy maar gaan jullie het wel hier vertellen als jullie zijn bevallen? Lijkt me toch wel heel leuk om jullie verhalen te lezen.

Ben zelf officieel 2 Dec uitgerekend maar omdat ik zwanger ben van een 1-eiige tweeling worden ze dus sowieso in November geboren en de kans zit erin (is wel klein maar toch....) dat ze ook nog eind Oktober worden geboren, vandaar mijn vraag....

Succes met de laatste weken meiden.

Liefs Lynn.
 
Hoi!

Nou juist wegens de privacy wil ik juist deze gegevens niet hier komen te staan ;)

Naam en bevalling verhaal zou ik nooit hierop zetten. Wil wel de cijfertjes geven en zeggen dat ik bevallen ben.

Maar je mag ook aanmelden op "onze" forum hoor, zijn meer aanstaande moeders buiten oktober die het forum nu gevonden hebben. Het is nu zelfs erg druk omdat de helft van de dames nu met verlof zijn.

Maar idd het komt nu allemaal wel heel dichtbij ;) wel spannend allemaal. Bij mij is het al 3x spannend geweest met wee activiteiten. Dus een september kindje is een grote kans.
 
Hey Lynn,

wat leuk een berichtje van jou op het oktober forum:)..Ik ken je nog van het zwanger worden forum.
Ben nu 35 weken en 3 dagen. 5 Oktober uitgerekend. Nog even dus.
Ik zal hier ook laten weten als ik bevallen ben. Lees regelmatig mee hier op het jongegezinnen forum en reageer wel eens op andere forums.

liefs Patricia

 
Hey Patricia,

Leuk dat je reageerd! Ik vroeg me soms weleens af waar je was gebleven. Probeer sommige 'oud' bekenden toch nog wel in de gaten te houden op het 'zwanger-worden' forum of de mamaclubs.
Jeetje, alweer 35+3? De tijd gaat hard! Hoe voel je je?
Leuk als je t.z.t. even laat weten hoe het is gegaan en hoe jullie ukkie heet.

Wens je het beste meid. Liefs Lynn.
 
Hey Lynn,

Ik volg sommige ook nog wel eens. Lees zo nu en dan hoe het gaat met jou. Wij zijn toen idd naar een gesloten forum gegaan. aan de ene kant vond ik dat toen wel jammer.
Ja gaat snel he..Heb nu veel last van harde buiken, heupen, rug. Gelukkig zit ik nu in mijn verlof maar heb vanaf Juni 100% in de ziektewet gezeten en dan 2 dagen per week 2,5 uur wel naar het werk voor kleine dingetjes. Slaap ontzettend slecht de laatste tijd maar ja alles hoort erbij he hahahaha.
Jij een 2ling leuk:) 2 jochies. Hier word ook een jochie verwacht:)

Hoe voel jij je verder? hoever ben je nu?
bizar he zo´n kleintje in je buik (jou geval 2 kleintjes).
Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk.

liefs Patricia
 
Hai Patricia,

Ja, ik vind het ook jammer dat jullie naar een besloten forum zijn gegaan en meerdere met mij maar ik snap het wel. Sommige info is wel heel persoonlijk. Wij hebben naast de mamaclub ook een geheime fb pagina waar we ook heel actief zijn maar ook foto's etc kunnen plaatsen en dat is wel heel leuk. We proberen wel actief te blijven op het forum want dat is ook leuk voor de mamaclubs na ons.

Kan me voorstellen dat je last hebt van je heupen, rug etc....het zijn tenslotte de laatste loodjes voor jou! Vervelend dat je ook al vrij vroeg in de ziektewet bent bekand joh maar wel gezellig om zo die paar uurtjes nog op je werk te zijn. Blijf je toch een beetje op de hoogte van alles meid.

Ook een zoon! Geweldig hè, een klein mannetje! Ja en hier 2 mannetje, wat een geluk!!

Ik ben nu 27+1 en ik ben eerlijk gezegd wel echt aan het aftellen (ja, nu al ;-) ) Heb me eigenlijk nog geen moment goed gevoeld en zit helaas sinds half Juni al voor 100% thuis. Heb Lumbale instabiliteit en met een staand beroep was het geen doen meer! Heb het er wel heel moeilijk mee gehad maar ja....alles went en het is het beste voor de kindjes.

Ik hoop dat ze er over een week of 8 á 9 wel zijn, mits ze natuurlijk gezond en op een goed gewicht ter wereld kunnen en mogen komen. Er is al gezegd door de gyn dat ze wel een week of 4 eerder worden geboren dus ik ben benieuwd! Komt ook omdat ze in 1 vruchtzak zitten en deze zwangerschap is dus ook risicovoller maar ik wordt elke 2 weken goed gecontroleerd en ook elke 2 weken een echo om de jongens te controleren.

Bedankt voor je felicitaties! Donderdag 'alweer' 3 maanden getrouwd. Haha! Leef je zo lang naar toe en is zo voorbij maar we hebben een super mooie dag gehad. Kijken nog vaak de foto's en de film! :)

Succes en ik lees je verhaal vast en zeker!

Liefs Lynn.
 
Hey,

Met mijn dochter zat ik hier ook op het april2006 forum en nog steeds contact met de mama´s..zelfs al uitjes gehad en een taarten workshop met en zonder onze kids afgesproken. Dat is nu wel een beetje verwaterd maar spreken elkaar nog op het forum (ook een gesloten forum)of fb.
Nu met de mama´s van oktober zitten er ook een paar op fb en het dan het forum.

Ja had al vrij snel erge last van mijn rug en heupen maar geen bekkeninstabiliteit gelukkig..wel fysio gehad en kreeg oefeningen mee. Vond het ook niet zo erg om naar mijn werk te gaan voor een paar uurtjes per week. Ik kon mijn eigen tempo aanhouden en ze waren vrij makkelijk gelukkig.
Nu 2 weken met verlof en vind het heerlijk. Kan alleen nu bijna niks meer dus soms slaat de verveling wel eens toe hahaha.

Vervelend dat je ook zo´n last heb. Gaat het nu wel beter nu je niet meer werkt?
jeetje ook alweer 27 weken. voor je het weet zijn je ukkies er:)
Ik kan ook niet meer wachten..Mijn dochter kwam 3 weken te vroeg, ergens hoop ik dat deze ook eerder komt maar ik ga er maar niet vanuit.

Wel fijn om te weten dat je niet de 40 weken zal halen. Dus worden November kindjes dan he?
Gelukkig houden ze je kids goed in de gaten dat is ook fijn. Ze doen het goed gelukkig.

Ja dat is altijd zo..Je kijkt heel lang naar iets uit maar het is zo voorbij. Gelukkig kunnen jullie terug kijken op een perfecte dag:)

jij ook succes.

liefs van Patricia
 
Terug
Bovenaan