OKTOBER UITGEREKEND????????????????(k)

A

Anoniem

Guest
WIE ZIJN ER OOK IN OKTOBER UITGEREKEND?

VOEG ME TOE KLETSEN WE GEZELLIG OP MSN VERDER.
WORLDWIDEDAISY@HOTMAIL.COM

EN GEFELICITEERD EN 3 KUSSEN VAN MIJN

Hallo Allemaal,
Ook ik ben nieuw hier. Ik ben 35 jaar en weet net een paar uurtjes dat ik in verwachting ben. Ik kan het haast niet geloven, want ik had vanmiddag wat last van een bruine afscheiding met bijbehorende buikkramp???  Dacht dus dat ik ongesteld werd. Het is weer afgezakt dus ik snap er werkelijk niks van.  Ik vind het allemaal heel spannend. Heb wel buikpijn en gevoelige borsten. Maar goed als het goed gaat dan komt het dus in oktober (de negende denk ik). Dus ik mag me aansluiten bij deze groep mensen. Ben heel blij.    Ik vind het leuk om mee te lezen en dus nu mee te doen, en ik wens iedereen die dat ook doet veel succes met alles.

HEY INGVI,
GEFELICITEERD WIJFFIE,
WELKOM BIJ DE ZWANGERE HIHI.
IK HEB OOK VAAK BUIKKRAMPEN DE DOKTER ZEI DAT NIET ERG KON ZIJN,
MOETEN WE MAAR GELOVEN HE.

WENS JE EEN HELE LEUKE TIJD TOE WANT VOOR JE HET WEET MOET JE BEVALLEN.

LIEFS ISABELLE

ik ben 34 en ook uitgerekend begin oktober. is dit je eerste zwangerschap?

Hi oktober mama's,

Ik ben erg blij dat we in verwachting zijn! Dit wordt ons derde kindje. Ik ben 33 jaar en heb al 2 schatten van jongens. Het leuke aan zwanger zijn is het groeien van je buik en het kindje voelen schoppen bewegen! Bij beiden zwangerschappen ben ik 20 kilo aangekomen! Dat vond ik niet erg hoor! Ik denk dat ik met 2 maanden wel moet vertellen dat ik zwanger bent omdat mijn buik erg snel groeit. Wij zijn nu 5 weken zwanger.

Ik verheug mij erop om lekker te babbelen met jullie,

Dikke kus van mij, Dee

Hallo Manuela,
Ik weet niet precies aan wie je vraag stelt, maar dit is mijn eerste zwangerschap. Ik ben wel al (stief) moeder van een jongetje van 7, maar nu  word ik dus ook nog moeder van een van mezelf. Heel apart allemaal. Er gaat voor ons allemaal heel wat veranderen.  Leuk en spannend.  

Helaas, helaas....Toch weer ongesteld geworden. Op naar de volgende ronder maar jammer vind ik het wel.  Iedereen veel plezier op dit forum ik ga weer verder.

hoi wijffie,

ook gefeliciteerd met je derde wondertje.
ik ben ook 5 weken zwanger van ons 3de kindje ben bijna 21,
heb een dochtertje ze heet shirley bijna 3 27-05-2003 en een zoontje quintin 11-09-2005

wens ieder1 een leuke zwangerschap toe.

wil je gezellig komen msnen me adress is worldwidedaisy@hotmail.com

Terug
Bovenaan