OKTOBER UITGEREKEND????????????????(k)

Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen.
Ga er net als ons van genieten!!!

Mo

hoi allemaal ik ben morgen 7 weken zwanger maar nog steeds onzeker heb vorig jaar 3 miskramen gehad   maar heb gelukkig een gezonde zoon van 3en half ik heb wel alle zelfde symtomen als toen met die miskramen was ik van alle misselijk en niet lekker in mijn vel van met mijn zoontje had ik hele gevolige borsten en wat witte vloed heb ik nu dus ook die witte vloed brengt wel een hoop onzekerheid maar het gaat nog steeds goed mag vrijdag naar de gyn voor de uitslag van het bloed hebben we gehad in december .en waarschijnlijk krijgen we dan ook de eerste echo. allemaal gefeliciteerd trouwens helemaal vergeten.ik hoop voor jullie alle dat het allemaal vlekkeloos verloopt.groetjes mutsie

hoi hoi gefeliciteerd met je zwangerschap
ik heb zelf 4 miskramen gehad snap je bezorgdheid
de laatste miskraam kreeg ik met 16,5 week,ik ben nu 16 weken,dus het is nog even spannend

veel succes en geniet er van
groetjes diana

Hoi hoi allemaal!

Ook ik ben in oktober uitgerekend, de 18e om precies te zijn... Ik ben 24 en dit is mijn eerste.. SPannend allemaal hoor!

Misschien weten jullie dit al hoor,maar er is ee speciaal forum voor oktober 2006!

Groetjes,

Sharon

Hoi Meiden,

Ik ben 33 jaar en nu bijna 5 weken zwanger.... Ben denk ik uitgerekend op 19 oktober. ik ga vrijdag naar mijn huisarts en vind het allemaal reuze spannend. Helemaal omdat ik en miskraam heb gehad bij 6 weken ( had geen hartje ontwikkeld) en ze hebben het toen weggehaald omdat het niet uit zichzelf losliet....Ik voel me goed. Vorige week was ik er misselijk en nu heb ik vooral honger!!!!!! eet me klem haha, herkennen jullie dit? 's middags heb ik even een dipje en op mijn werk komt er weinig uit mijn handen... Kan me moeilijk concentreren...

Succes allemaal,

Liefs

Hoi Hoi

Ik ben 13 oktober uitgerekend.
Wel heel spannend vorige keer een MK gehad met de 7 weken. en nu erg onzeker.
heb wel een gezonde zoon van 1.5jr dus we mogen niet klagen!

Groetjes

PS heb ook veel last van "buikpijn", maar hopen dat dat er inderdaad bijhoort!

Terug
Bovenaan