Oktober worden me amandelen er uit gehaald

Hoi Natasja,
Je kunt die afspraak toch gewoon laten staan. Kun je altijd nog afbellen, toch? Ik heb een jaar geleden mijn amandelen eruit laten halen omdat etensresten er in bleven hangen ( ja, echt heel vies) Ik had geen keelonstekingen. Maar ik rook die geur zelf in mijn mond en mijn vriend zei er af en toe iets van en dat vond ik echt vervelend. Bij mij was het dagopname en echt 2 weken bedrust. Dit heb je ook echt nodig. Je kunt bijna niks eten want het doet zo'n pijn met slikken en waterijsjes kan ik niet meer zien!! Ik vind ze nu nog niet lekker!(haha!) Maar... ik ben er reuze blij mee dat ik het gedaan heb! Ik heb wel een drogere keel ervan over gehouden en zoete dingen vind ik niet meer zo lekker.
Succes!

Kan het niet eerder dan die operatie? Zo te horen wil je dit niet tijdens je zwangerschap.
Al je slijmvliezen zwellen dan op en je bent veel vatbaarder voor van alles en nog wat.

Je zou ook kunnen vragen hoe ermee wordt omgegaan natuurlijk als je zwanger zou zijn. Het gaat mi alleen om de verdoving en wellicht kan datop een andere manier...

Terug
Bovenaan