Oktober zwangeren?

Hoi Elly, Als eerst gefeliciteerd! Ik ben uitgerekend op 2 oktober! Erg spannend allemaal. Heb al wel volop kwaaltjes, zoals de hele dag door misselijk, ontzettend moe zijn, pijnlijke borsten en moet ook vaker plassen. Maar this voor een goed doel!
 
hoi dames.
ik wil mij graag bij jullie toevoegen,
ik heb vorige week een test gedaan en jah,een dikke plus ik ben 1 okt uitgerekend.
dit wordt mijn derde kindje ik heb een zoon van bijna 8 julian en een dochter van 2 jaar luna naomi.
ik weet niet hoe ver ik ben ik twijffel want ik heb al een buikje en mijn man dacht het kindje al te voelen,
maar het kan niet eingelijk zo ver want ben in nov en okt vorige jaar ong geweest.
maar volgens de kalender ben ik nu 1 okt uitgerekend.
nou dames van harte en ik hoor van jullie
groetjes elga mama van luna en julian
 
Dag Tamara das grappig.. maar spannend joh ik ben indd 6 jan. ook voor het laatst onge geweest. dit duurde 4 dagen. ik krijg deze week contact met verloskundige.. ik ben wel erg narveus want wij hebben begin dec 2011 een miskraam gehad met 4,4 weken. maar ben nu 5,3 dagen volgens mij en voel me super goed gek genoeg groei ik al (had ik bij onze zoon danny ook).
Maar suc6 iedereen.
hopen dat het bij iedereen goed mag gaan!..
 
Hallo iedereen,
Ik kom bij het groepje mama to be's in oktober 2012!
Voor zover duidelijk ben ik 15 oktober uitgerekend.. Ik hoorde van de huisarts dat de eerste echo pas bij 12 weken wordt gedaan hier, maar ik vind het wachten nu al een ramp! Ik dacht altijd dat je een stuk eerder een echo kreeg, maar dat is alleen bij "probleemzwangerschappen" blijkt.. Jammer ik zou het zo graag al eens zien, herkennen jullie je daar in??
Groetjes!
 
@ILCats88
is per verloskundigenpraktijk verschillend.
Heb echo met 7, 9 en 15 weken gehad. En de 20 weken echo. En krijg straks als ik 30 weken ben ook weer een echo.
 
En ben geen probleemgeval. Gewoon een gezonde zwangerschap. Misschien dat bij de gyneacoloog in het ziekenhuis anders is, maar dacht het ook niet.
Hier hoefde ik niet door te verwijzen worden naar verloskundigen. Heb zelf afspraak gemaakt met de praktijk toen ik ontdekte dat ik zwanger was (met 6 weken ontdekt).
Volgens mij kun je je nu al melden bij de verloskundige waar jij naar toe wilt gaan, tenzij je onder gyneacoloog loopt.
 
Naar mijn mening kan het altijd eerder ik krijg met 8 weken ook een echo nou doen ze het bij mij ook omdat ik 70 procent kans heb op een tweeling..
maar volgens mij mag het zonder reden al vanaf week 9 a 10.
 
Terug
Bovenaan