Olvarit rijstebloem 4 maanden

<p>Hoi lezers,</p><p>wat vinden jullie van de Olvarit rijstebloem 4 maanden? Mijn dochtertje krijgt overdag al 5 flessen van 200 ml, ik ben ook gestart met fruit en ik heb begrepen dat ik 125 gram mag aanbieden zo ook voor groente. Dus ik ben van plan om haar 125 gram fruit en groente te gaan aanbieden. </p><p>In de nacht wilt ze wel eens 2 keer komen, ze slaapt van 1900 tot 1.30 uur en soms wat langer en dan komt ze weer rond 430/500 uur. Nu is mij geadviseerd om bij de fles van 1900 uur rijstebloem toe te voegen dat ze langer slaapt in de nacht en als ze in de nacht toch komt om dan handwarm water aan te bieden wat vinden jullie hiervan? (Een late fles van 2300/2330 uur maakt ook geen verschil) </p>

En is het dan de bedoeling dat ze dus van 2 keer nachtvoeding naar ineens slapen van 19.00 tot de volgende ochtend gaat, dus klokje rond? Dat lijkt me dan een hele uitdaging!

Ze is 17 weken, nee dat hoeft niet, maar dan geen flesvoeding aanbieden maar water? 
Ik dacht ik bied er 100 cc voeding aan als ze in de nacht komt 

Hoi
Het maakt vaak geen verschil met door slapen er zitten weinig voedingswaarde in.
En ben geen voorstander van water geven als ze honger hebben moeten ze eten en in water zit niks.
En met groente en fruit idd geven wat ze willen al is het een hapje of alles ze hebben het nog niet nodig 

Oh nee.. dan durf ik het niet aan denk.. het is al een lastige poeper en ik ben blij dat ze nu elke dag poept. 
Want ze heeft ook verborgen reflux en als haar darm ook te vol zit spuugt ze ook heel veel omdat het tegen haar maag aandrukt en als ze iedere dag kan poepen is het spugen zoveel minder. 
als ze vannacht komt rond 130/230 bied ik haar gewoon 200 aan, waarschijnlijk red ze het dan gewoon tot 630, alles uitproberen om erachter te komen ;) 

Terug
Bovenaan