Om 14.50 uur afspraak bij de huisarts .........

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ja ik ben ff een paar dagen hier niet zoveel geweest. Ik kwam er niet echt toe en ook niet zo heel veel behoefte .

De meesten kennen denk ik wel mijn verhaal, maar omdat er ook veel nieuwe zijn zal ik het er nog een keer neer typen .....

In dec. ben ik gestopt met de pil, omdat we graag een 3e kindje willen.Zoals normaal werd ik in de stopweek ongesteld. Daarna werd ik het "uit mezelf" weer op 7 februari. Dus gelukkig dacht ik nog, m'n lichaam doet netjes weer z'n werk !!!
Alleen de datum van 7 maart kwam in de buurt en maar geen ongesteldheid te bekennen. Eind maart begin april heb ik contact gezocht met de dokter en hem het hele verhaal verteld. Hij raadde me aan om nog 2 cyclussen te wachten, mocht er dan nog steeds niks zijn, dan moest ik weer contact met hem opnemen omdat ik nooit onregelmatig ongesteld ben geweest en hij dit toch wel vreemd vond ............

Tot op de dag van vandaag ben ik nog steeds niet ongesteld geworden !!!!!!!!!
Dus ik heb de telefoon gepakt straks en een afspraak gemaakt. Eigenlijk zou ik dus begin juni moeten bellen voor een afspraak, maar ik verwacht echt niet dat ik in die tussenliggende tijd ongi ga worden. En ik wil graag dat als er iets simpels aan gedaan kan worden ik niet zo lang hoef te wachten ....

Dus.......... straks naar de dokter toe. Ben erg benieuwd wat hij gaat zeggen .....

Groetjes Ellen

Succes bij de dokter
Ik hoop voor je dat hij er iets aan kan doen voor je!

xxx bren

Hey meid,

Veel succes bij de huisarts. Hopelijk kan ie wat voor je doen.

Ik zal voor je duimen !!

Liefs Angie

Hé Ellen!

Had je ook al even gemaild, maar door problemen met de server weet ik niet zeker of die wel is doorgekomen.
Wil je dan hier ook nog even succes wensen, enne: je niet laten afschepen hoor, gewoon om die bloedtest vragen! (misschien komt je droom alsnog uit , ook al mis je dan een paar weken)

Groetjes,
Marije

Hoihoi

Ben je al bij de huisarts geweest

en....

nog niet geweest

succes

tot strax

natasja

Hoi, wat lief dat jullie allemaal meeleven, doet me goed !!!!!!!!!!

Nou ik ben nu net nog niet veel wijzer geworden. De dokter gaat naar de gynaecoloog bellen om advies te vragen. Alleen hij zij wel dat ik er op moest rekenen dat ze pas wat gaan doen nadat ik een jaar ben gestopt met de pil :(((   En hij had de vraag hoeveel geduld ik had  nou zei ik, de oudste wordt volgende week 6 en de jongste in sept. 3 en ik wil eigenlijk als het mogelijk is niet echt heel veel meer leeftijdsverschil hebben. Wie weet is dit ook een rede voor hun om iets eerder wat te doen.

Wat ik nu ga doen is dus wachten op een telefoontje van de dokter met de mededeling wat de gynaecoloog zegt. Hij haalde zelf al aan misschien een bloedtest..........

We wachten dus nog maar even af.............
Enne hartstikke lief dat er meegeleefd en geinformeerd wordt door jullie.

Groetjes Ellen

He Ellen!

Leuk om je weer even te horen en gelukkig gaat het goed met je, ondanks nog steeds die onzekerheid! Ik hoop echt voor je dat je huisarts snel iets laten horen en dat het allemaal goed zal komen. Maar dat zal wel hoor! Ik begrijp het goed hoor dat je even geen behoefte had aan het forum, maar dat geeft toch helemaal niets.
Laat je het horen als je ietsje meer weet?Ik hoop tot gauw!

Liefs Famke

he ellen,
ik wil ff zeggen dat als ze niet snel genoeg
bellen,nou dan moet je gewoon zelf gaan bellen
want  dokters hebben ons niet nodig maar wij wel  de dokters
dus hoop dat je  heel snel al wat meer weet!!
succes he gr voetbalgek  

Terug
Bovenaan