Om 14.50 uur afspraak bij de huisarts .........

Hoi,

Nou, aan je berichtje te lezen zou ik me niet teveel laten afschepen..die huisarts lult echt uit zijn nek!
Ze ondernemen geen actie in het eerste jaar maar natuurlijk moeten ze dat wel doen als je niet ongesteld wordt!
Vaak is het simpel op te lossen met een bloedtest en en pilletjes die de boel weer opwekken. Ik zou gewoon meteen een afspraak maken bij de gyn. Dus gewoon de huisarts bellen en aangeven dat je persee een doorverwijzing wilt. het is toch zonde om zo lang te wachten als het evt. snel is op te lossen ?
Kom op voor jezelf meid...bij de gyn. ben je veel beter af dan bij de huisarts..

issabel

Hoi,

Als ze echt zo moeilijk doen door te zeggen dat je een jaar bezig moet zijn waarom smokkel je er niet een paar maanden bij?. Of ben ik nou heel erg

Als allereerste wil ik jullie bedanken voor de tips en het feit dat jullie een reactie hebben geplaatst !!!!!

Inderdaad Isabel (was het toch) je hebt gelijk en ga ik zeker aankaarten dat wat jij zei als de dokter terug belt !!!!

Enne smokkelen met de maanden zou ook nog kunnen hahahaha.

Maar hij heeft nog niet gebelt, mocht die dat morgen nog niet hebben gedaan, dan bel ik zelf vrijdag terug.

Groetjes en liefs Ellen

Toen ik de eerste keer stopte met de pil heeft het een half jaar geduurd voordat ik voor het eerst ongesteld werd. Zeker in het eerste half jaar kan je ongesteldheid ook nog heel onregelmatig zijn.

De 2e keer dat ik stopte met de pil was ik meteen ongesteld maar wel onregelmatig en dat is nu al 10 maanden.

Misschien heb je hier iets aan

Grtjes
Danielle

Terug
Bovenaan