om depri van te worden

A

Anoniem

Guest
Het is echt waar maar menstrueer nog steeds niet. 6 weken overtijd, vanmorgen maar weer eens getest negatief. eindelijk nu een andere huisarts maandag mag ik een afspraak maken. ben zo benieuwd wat hij ervan zegt.
zodra ik meer weet dan horen jullie het.

groetjes hilda

even een vraag die niet lullig bedoelt is maar hoe oud ben je??
als ik vragen mag

tuurlijk mag je dat vragen. Ben nu nog 29 in juni wordt ik 30. mag ik dan weten waarom je het vraagt.

liefs hilda

GRRRRR.......... dat is zeker niet leuk! En nu sla je ook geen cyclus over, anders hadden de rode duivels zich echt wel aangediend. Goed dat je naar de huisarts gaat. Dit kan natuurlijk niet.
Was je voor deze periode wel regelmatig ongesteld?

Misschien dat daam misschien denkt dat je in de overgang bent, als je al 40 zou zijn geweest.. haha!

zelf ik heb daar al aan gedacht, zou kunnen een vroege overgang. ik hoop toch echt snel duidelijkheid tekrijgen. denk nu alleen maar erge dingen zoals vroege overgang of niet zwanger kunnen worden.

we blijven lachen haha.

liefs hilda

Ja ik snap dat heel goed. Het geeft natuurlijk ook geen goed gevoel dat je nog niet ongie bent. Maar het hoeft absoluut geen vervroegde overgang te zijn hoor want dan voel je je ook anders: opvliegers, slecht in je vel, emotionele schommelingen (heftige)...

hopelijk weet je snel meer! En tegenwoordig kunnen ze zoveel als het toch allemaal niet goed zit met je hormonen. Ze kunne heel goed een cyclus opwekken met het slikken of spuiten van hormonen. Het einde is nog lang niet in zicht hoor!

wat balen zeg. Gewoon naar de ha gaan hoor. Als het nog langer duurt kunnen ze misschien je menstruatie opwekken!?
Succes, hopelijk heb je snel duidelijkheid!

Jammer dat de testen toch steeds negatief blijven!! Wel fijn dat er na dit weekend hopelijk iets meer duidelijkheid komt! Veel succes maandag en ik ben benieuwd!!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan