om depri van te worden

hoi hilda, ik zou er inderdaad werk van maken en erop staan dat ze je doorsturen,je bent nu lang genoeg bezig dus tijd voor duidelijkheid.tip:check alvast iedere dag je temp.daar gaat de gyn (heb ik gehoord)naar vragen dan scheelt je dat weer tijd.
hou ons op de hoogte.
groetjes esther

ja ik vroeg het omdat ik meschien dacht aan een vroege ja lullig meschien maar het kan
in de overgang
het is jong met 29 a 30 maar het kan en meschien juist omdat je zolang niet ongesteld ben geweest en niet positief test denk ik daaraan
omdat mijn moeder toen zij in de overgang zat ook soms wel 2 maandan niet ongesteld werd en dan opeens uit het niks wel weer en dan maar 1 of 3 dagen

jeetje zeg dat duurt toch wel heeeeel lang
zou er ook heel gefrustreerd door raken.
als de huisarts weer zo vaag doet zou ik gewoon een verloskundige bellen voor advies, misschien kunnen zij je dan wel doorverwijzen, want dit is echt niet zoals het hoort
heel veel sterkte en hou ons op de hoogte we leven met je mee (als ik ook voor de rest mag spreken ;)

Fijn dat je eindelijk een andere huisarts hebt!

Om vast te gaan temperaturen (wat Esther zegt) heeft niet zo veel zin denk ik. De gyn gaat misschien wel vragen dat te doen, maar er zijn wel een aantal dingen waar je je dan strikt aan moet houden. Bovendien is het misschien (nog) niet nodig en ben je voor niets elke dag vroeg je bed uit (je moet je vroegste opsta tijd aanhouden!).
Zowiezo moet je je temp op een lijst invullen en deze pas de volgende afspraak weer meenemen.

Als ik jou verhaal zo hoor, gaan ze eerst kijken waarom je ongi zich nog niet aandient. Daarvoor heb je geen temp nodig!
Als ze geen oorzaak kunnen vinden, kan het zijn dat je met hormonen je ongi op moet wekken.
Maar dan loop ik wel heel erg op de zaak vooruit!

Maak eerst maar een afspraak en dan hoop ik dat je snel terecht kunt en wat wijzer wordt!

Succes!

Liefs Daisy

er is al veel gezegd meid!
ik hoop dat ze gauw kunnen achterhalen waarom je nog niet ongi bent!snap dat je er op den duur depri wordt!maar het einde is nog lang niet in zicht!
veel sterkte bij de afspraak en hoop dat ze je gauw gaan helpen!
liefs

Terug
Bovenaan