Om gek van te worden...

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Heeft iemand van jullie ook last van een onregelmatige cyclus?

Ik wel (tot nu toe 31, 33, 40, 33 en 34 dagen) en ik baal er enorm van. Zeker omdat het ook nog eens goed mikken is want mijn man is vaak van huis :(((

Gisteren hadden de duivels moeten komen, nu met 34 dagen niks maar volgens mijn beste berekeningen kan er niets gebeurd zijn want we hebben niet op de juiste dagen geklust.... Maar ja, wat zijn de juiste dagen?

Bah!

Ps heb bij mijn 1e wel ovulatietesten gebruikt maar dan was het pakje al op voor ik de juiste dag te pakken had en dat werd ontzettend duur.

Hoi!

Het lijkt mij dat je eisprong echt variabel is. Gezien je cyclussen.....
Miss heb je deze ronde ook wel een latere eisprong gehad en toch 'per ongeluk' goed gemikt met klussen. Ook kunnen de zwemmers van je man langer blijven leven en hebben ze een laat ei toch bevrucht.
Of je hebt je ei gemist, wel een laat ei gezien je 35 dagen nu, en heb je niet geklust dan wordt je alsnog ongi aan komende dagen.

Ik heb zelf ook een laat ei als ik hem heb-:)
Vorige ronde pas rond dag 21, had dus een cyclus van 32 dagen. Deze ronde was het rond dag 22 gezien mijn slijm piek dag maar er kwam geen ei...

Dus het kan dat je nog ongi wordt of je bent toch zwanger geraakt op een moment dat jij dacht dat je geen ei meer zou kunnen hebben. Vandaar dat misschien ook je ronde met ovu testen is misgegaan.

Heb je verder iets van zw verschijnselen? Opgezette buik? Moe? Miss misselijk? Anders even testen en je onzekerheid is ook weg. Die spanning kan een ongi ook tegenhouden.

Succes meid! Ik vind het ook erg vervelend die lange cyclussen! bah!

Ik gebruik (in opdracht van de fertiliteitsarts) hele simpele ovulatiesticks van sensitest (online te bestellen)..
Die zijn lang niet zo duur als die uit de winkel.

Liefs Julia

Hoi Ilse,

Ik wil je niet ongerust maken en weet ook even niet hoelang je al gestopt bent met de pil maar ik ben naar de gyn geweest omdat mijn cylcussen ook zo lang en steeds verschillend waren en bij mij is pcos ontdekt. Zou als ik jou was toch eens langs de huisarts gaan en vragen om een doorverw. Naar de gyn. Je kan wel blijven tobben maar dat schiet ook niet op. Als dit het probleem is kan er eenvoudig met medicijnen een eisprong opgewekt worden.

Succes!

@ Masha: Ja rot hè die lange cyclussen!

@Julia: bedankt voor de tip!

@Beauty: Jeetje daar heb ik nog niet eens over gedacht, maar wel goed dat je het zegt. Dit is ronde 5 en bij mijn dochtertje ging het eigenlijk net zo (die was in 5 rondes raak, waarbij we die ronde inderdaad 'per ongeluk' goed hadden gemikt). Dus dat geeft wel wat vertrouwen :)

Hoi Ilse dat is wel fijn idd dat het al eerder gelukt is mocht je je zorgen maken dan gewoon even naar de gyn hoor. Je hebt met pcos wel af en toe een eisprong maar niet altijd........... dus geluk hebben hahah

Ilse, maar misschien heb jij gewoon een late eisprong! En mik je zelf iedere keer verkeerd. Welke dagen zie jij in een cyclus van 35 als jou vruchtbare dagen? Volgens mij zit je dan rond dag 21-22 terwijl jij misschien denkt rond dag 14 te zitten...

heel erg herkenbaar!
mijn cyclussen duren: 44,38,41 en 36 dagen.... heb dan al meer dan een jaar geen spiraal meer. heb 5 jan mijn laatste nod gehad. en nu beginnen mijn klus weken weer. ik weet ook niet wanneer mijn nod is, dus ik ga gewoon van 6 weken uit. dus 16 feb.
ik gebruik verder geen hulpmiddelen probeer het iig deze x nog zo...
succes ermee;)

Terug
Bovenaan