Om gek van te worden...

Bedankt dames!
Op zich zijn we pas 5 maanden bezig dus dat valt reuze mee, en omdat ik al een kindje heb, maak ik me niet zo'n zorgen het is alleen erg vervelend...

Moet over 2 weken toch naar de gyn voor een strijkje en dan zal ik het een aankaarten.

Veel succes allemaal!

Wat vervelend. Heb er jammer genoeg ook ervaring mee. Niet even handig.

Voor een strijkje naar Gyn? zozo...
Inderdaad handig om het even aan te kaarten.

@cu2heleen: ja geen zorgen over dat gyn bezoek hoor. Hier in belgië valt dat onder de jaarlijkse standaardcontrole tegen baarmoederhalskanker.

Mijn cyclus is over het algemeen 28 dagen met af en toe ineens een cyclus van 42 dagen...ook makkelijk.
Hoe oud is je eerste? Wij hebben een dochter van 9 maanden. Bij haar was ik 9 rondes verder voordat ik zwanger was. En jij?

Hoi Ukkietje,

Bij mijn dochtertje lukte het in 5 maanden, maar toen hadden we 'verkeerd' gemikt dacht ik.

Bovendien werkte mijn man toen nog gewoon op een kantoor waardoor hij bijna latijd thuis was. Nu is hij zelfstandige en heel veel op reis (van de 6 rondes pas 1x thuis geweest tijden s de klusdagen, dus dat schiet lekker op haha)!

Ach ja, ondertussen genieten we volop van ons kleine en kerngezonde meisje (2jr). Dat is toch ook al heel wat hè!

Veel liefs

Terug
Bovenaan