Om nog even terug te komen op de kinderwagens

Om nog even terug te komen op de kinderwagens.

@ truckerbabe: Heb je al gecheckt welke het beste bij julie past?

Wij gaan zeker weten voor de Maxi-cosi Mura (3 wieler).

Deze is naar onze mening toch iets beter voor ons. Quinny was eerst ook favoriet, maar die heeft een redelijk kleine reiswieg... Ben bank dat ik grote baby krijg hihi

Liefs

het is de maxicosi mura geworden.
We hebben van alles getest en bekeken, maar deze was (binnen budget) het mooist en, vooral heel belangrijk, het handigst.

Wat wel heel grappig was dat ik op internet de botanic luxory echt super mooi vond, en de froggy dawn spuuglelijk. Nou in het echt was het andersom: het is ook de froggy dawn geworden...

Het allergrootste voordeel vond ik dat hij echt supermakkelijk in en uit klapbaar is.

Liefs,

T

het is de maxicosi mura geworden.
We hebben van alles getest en bekeken, maar deze was (binnen budget) het mooist en, vooral heel belangrijk, het handigst.

Wat wel heel grappig was dat ik op internet de botanic luxory echt super mooi vond, en de froggy dawn spuuglelijk. Nou in het echt was het andersom: het is ook de froggy dawn geworden...

Het allergrootste voordeel vond ik dat hij echt supermakkelijk in en uit klapbaar is.

Liefs,

T

Nice!

Wij vonden die ook echt het beste en het handigste :D

Vandaag gaan we nog eens naar een andere winkel, (we willen nog een keer alle uitleg krijgen) En ik neem mijn schoonmoeder mee, mag die ook eens heen en weer rennen met dat ding hahaha

Wel leuk dat jullie dezelfde nemen

liefs H

Nice!

Wij vonden die ook echt het beste en het handigste :D

Vandaag gaan we nog eens naar een andere winkel, (we willen nog een keer alle uitleg krijgen) En ik neem mijn schoonmoeder mee, mag die ook eens heen en weer rennen met dat ding hahaha

Wel leuk dat jullie dezelfde nemen

liefs H

Terug
Bovenaan