Om nog even terug te komen op de kinderwagens

Misschien nog wat tips. als je veel wandelt en van plan bent nog kindjes te krijgen is het zeker aan te raden een degelijke en dus ook wat duurdere wagen aan te schaffen,maar anders is het echt zonde om veel geld te spenderen aan de kinderwagen. De reiswieg wordt door vele maar enkele keren gebruikt en moet vaak toch apart worden aangeschaft,optie is die tweedehands te kopen.Vaak stappen mensen toch over op een buggy,want die blijken namate je kindje ouder wordt toch gebruiksvriendelijker dan de grotere kinderwagens en dat is ook wel zo,zeker als je naar de stad gaat. Toen ik op een gegeven moment ging voor de buggy vertelde de verkoopster van de desbetrefende winkel me dit ook,maar ja dat gaan ze van tevoren niet zeggen natuurlijk,dat is geen goed verkooppraatje haha. En zeker als je je eerste kindje verwacht dan wil je het mooiste en het beste,zeker als je het betalen kunt of krijgt;) daar maken de verkopers zeker gebruik van.

Ik heb nu de Toppi Motion(rood) beteld via internet voor maar 199 euro! Aanbieding,dus maar gelijk besteld en heb hem al in huis! wel wat vroeg,maar dat ging niet anders. Complete wagen met alles erop en eraan! Makkelijk in gebruik en kinderwagen inzet kan je ook naar je toe zetten en klik je er zo op. Lijkt wel een verkooppraatje zo haha.Wellicht iets minder degelijk dan bv een merk als Mutsy,maar hierna komen er geen kindjes meer bij,dus hij hoeft niet nog eens 8 jaar mee te gaan. En heb er lol in dat ik voor 199 euro heb weten te krijgen.

Maar ja, uiteindelijk is het ieder zijn eigen keuze,want het blijft natuurlijk wel heel leuk al die aanschaffen voor je kleine spruit en er is ook zoveel keus!

Succes met shoppen dames;)

Same here,

Wij kiezen ook voor de Maxi cosi Mura maar dan de 4 wieler.
We hadden er al een heel goed gevoel bij in het begin, maar omdat er in het begin heel veel op je af komt, hebben we het maar iets voor ons uit geschoven.
Nu weer iets in verdiept en we denken er nog net zo over.
Het is gewoon een super wagen! :)
We nemen gewoon zwart.
(ben altijd bang dat ik snel uitgekeken raak op andere kleurtjes. :) )

Same here,

Wij kiezen ook voor de Maxi cosi Mura maar dan de 4 wieler.
We hadden er al een heel goed gevoel bij in het begin, maar omdat er in het begin heel veel op je af komt, hebben we het maar iets voor ons uit geschoven.
Nu weer iets in verdiept en we denken er nog net zo over.
Het is gewoon een super wagen! :)
We nemen gewoon zwart.
(ben altijd bang dat ik snel uitgekeken raak op andere kleurtjes. :) )

wij hebben ook de vierwieler.

@ heppie: hij komt dus ook pas eind juni :p

we hebben de froggy dawn ofzo gekozen. Wel grappig, ik had op internet gekeken, en vond de botanix luxory echt super gaaf, en de froggy dawn extreem lelijk. Maar in de winkel.. Ze hadden ze allebei staan, en ook een blauwe, bruine en zwarte.

Ik vond de botanix luxory echt niet mooi, hij zag er verre van luxe uit. Dus zijn voor de groene gegaan, was er meteen verliefd op! Man wilde eigenlijk de zwarte maar die vond ik (sorrie sens) beetje saai, dus dan wilde hij de groene en ik ook :p
Jammer alleen dat er geen bijpassende tas bijzat...

Maar goed, ben er dus super blij mee!!

Ah nice, zo zie je maar weer smaken verschillen hihi

wij nemen de reiswieg in Blauw paars, de buggy inzet in zwart rood, en de maxi-cosi (pebbles) in het geel.

Ik dacht wat afwisseling is wel leuk.... Ik hou persoonlijk ook heel erg van zwart, maar vond het inderdaad ook iets wat de meeste mensen kiezen. Vooral nu ik lees dat toch wel veel mensen voor de maxi-cosi Mura gaan.

En zo lijkt het net of we 3 verschillende kinderwagens hebben. Dat vond ik ook wel een cool idee :D

@ truckerbabe: Wij gaan volgende week of die week erna bestellen, ben benieuwd wanneer de onze komt. Ik denk dat ik em pas in juli ofzo wil hebben. Kamertje wil ik eind mei begin juni inderdaad al.

Jeeeeij, Maxi-cosi!!!

Terug
Bovenaan