Oma maakt plekje voor kleine

Hoi dames,

Pff moet even weer mn ei kwijt. Mn overgroot oma van 86 ligt op sterven en dat valt me toch zwaar. Ze is heel ziek en nu in een diepe slaap, dus gelukkig geen pijn.
Maar vind het zo verdrietig dat ik haar haar eerste ACHTER ACHTER kleinkind niet meer kan laten zien. Ik moet nog 5 weekjes, en ook zei had er zo op gehoopt dat ze dat nog mocht mee maken. Maar helaas ziet het er nu naar uit dat ze zeer binnenkort komt te sterven. Heb wel een idee erbij, dat ze een plekje op deze aarde maakt voor onze kleine. Oma gaat, de kleine komt. Bah rotzooi!
Sorry ik moest het even delen.

Liefs Saartje.

heel veel sterkte meid..
wat jij zegt over dat plekje, geeft je vast ook wel een "speciaal"gevoel hoe naar alles ook is...
gelukkig geen pijn...
nogmaals sterkte meid

liefs

Heel veel sterkte! Ik ben vorige week mijn opa verloren, hij zou 1 mei 86 zijn geworden. Dinsdag crematie gehad. Wij zijn nog niet zwanger, we hopen een derde kindje te mogen krijgen die mijn opa dus ook niet zal kennen. Hij heeft gelukkig wel mijn twee zoontjes en die van mijn zus mogen meemaken en daar was hij erg trots op. Die gedachte dat je oma een plaatsje vrij maakt voor jouw kindje is erg mooi, maar het valt altijd zwaar iemand te verliezen die je dierbaar is. Wel fijn te weten dat je oma geen pijn hoeft te hebben. Veel sterkte de komende tijd!

Terug
Bovenaan