Oma maakt plekje voor kleine

Heel veel sterkte! Ik ben vorige week mijn opa verloren, hij zou 1 mei 86 zijn geworden. Dinsdag crematie gehad. Wij zijn nog niet zwanger, we hopen een derde kindje te mogen krijgen die mijn opa dus ook niet zal kennen. Hij heeft gelukkig wel mijn twee zoontjes en die van mijn zus mogen meemaken en daar was hij erg trots op. Die gedachte dat je oma een plaatsje vrij maakt voor jouw kindje is erg mooi, maar het valt altijd zwaar iemand te verliezen die je dierbaar is. Wel fijn te weten dat je oma geen pijn hoeft te hebben. Veel sterkte de komende tijd!
 
Hoi meis,

Ook ik leef erg mee. Ik moest gister mijn oma met spoed op laten nemen in ziekenhuis. Ze is al 91. Ik voelde me ook erg rot. Inmiddels gaat het weer wat beter (ze heeft tia gehad)
Vraag aan je oma, ook al slaapt ze, of ze gauw komt kijken als je kleine geboren is en of ze over hem/haar wilt waken.
Maak er een mooi afscheid van. Meer kan ik je niet aanraden.
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Liefs Reneke
 
Tja leven en dood staan soms dicht bij elkaar. Mijn moeder overleed toen ik net zwanger was van de eerste. Geluk en intens verdriet.
Ik heb ook wel het gevoel gehad dat ik mijn moeder moest ruilen voor onze dochter. Maar ja, dat is natuurlijk onzin. Zo is het leven soms, heel oneerlijk..................
Ik wens je veel sterkte met de achtbaan van emoties die nog komen gaan.
 
Tja leven en dood staan soms dicht bij elkaar. Mijn moeder overleed toen ik net zwanger was van de eerste. Geluk en intens verdriet.
Ik heb ook wel het gevoel gehad dat ik mijn moeder moest ruilen voor onze dochter. Maar ja, dat is natuurlijk onzin. Zo is het leven soms, heel oneerlijk..................
Ik wens je veel sterkte met de achtbaan van emoties die nog komen gaan.
 
Hoi Saartje,

Ik heb bij mn vorige zwangerschap ongeveer hetzelfde gehad. De oma van mn man (93 jaar) overleed toen ik 26 weken zwanger was. Uiteindelijk is mijn zoontje zelfs geboren op haar verjaardag (15 dagen te laat)!!! Alsof het zo heeft moeten zijn.
Sterkte de komende tijd!

Liefs Jen
 
Hoi dames,

bedankt voor jullie lieve reacties, dat doet me goed. Ondanks alle liefde die om me heen is nu. Maar op zulke momenten kan dat nooit genoeg zijn. Ik ga zo weer naar oma...kijken hoe het gaat.

Liefs Saartje.
 
Heel veel sterkte toegewenst...en idd soms lijkt het wel zo te gaan...dat de 1 plaats maakt voor de ander.

Wij hebben afgelopen maandag de oma van mijn man moeten begraven en daar zat ik dan met mijn 32 weken zwangere buik...
Ze had graag ons kleintje nog willen zien maar kon het leven niet meer aan...

Liefs Randy
 
Heel veel sterkte toegewenst...en idd soms lijkt het wel zo te gaan...dat de 1 plaats maakt voor de ander.

Wij hebben afgelopen maandag de oma van mijn man moeten begraven en daar zat ik dan met mijn 32 weken zwangere buik...
Ze had graag ons kleintje nog willen zien maar kon het leven niet meer aan...

Liefs Randy
 
Terug
Bovenaan