Omdat het bij de babyfoon zo goed werkte...nu de buggy!

hoi hoi,

ik heb zelf een combiwagen van Quinny, de Speedi SX heel fijne wagen, ik gebruik hem heel veel.

voor mij geen buggy, ik ben halfzijdig verlamd dus dan gaat het duwen van een buggy niet en ze zijn niet stabiel genoeg.

ik heb gehoord dat macllaren een goed merk is. wat vind je daar van?

groetjes

he silvia,ik heb ook een ouderwetse koelstra kinderwagen!blauw met paars.ik kan hem ombouwen tot buggy,jij ook?
ik heb hem gekregen samen met nog een buggy,een quinny ofzoiets.dat schijnt wel een hele goeie te zijn.kan ook goed plat en heeft stevige zijwanden.ik ben blij dat ik ze heb kunnen krijgen van iemand die uit de kleine kinderen was,want als je ziet wat ze tegenwoordig kosten....kunnen ze er pas met een half jaar in joh?wat duurt dat nog lang.kan bijna niet wachten.ik sjouw me een breuk met die bak.gelukkig kan hij wel in de auto.ik neem hem namelijk overal mee naar toe.kan hij er lekker in slapen.maar dat kan met een buggy weer niet.
groetjes kari

quote: kari reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-03-2007 14:39:10'));

he silvia,ik heb ook een ouderwetse koelstra kinderwagen!blauw met paars.ik kan hem ombouwen tot buggy,jij ook?
ik heb hem gekregen samen met nog een buggy,een quinny ofzoiets.dat schijnt wel een hele goeie te zijn.kan ook goed plat en heeft stevige zijwanden.ik ben blij dat ik ze heb kunnen krijgen van iemand die uit de kleine kinderen was,want als je ziet wat ze tegenwoordig kosten....kunnen ze er pas met een half jaar in joh?wat duurt dat nog lang.kan bijna niet wachten.ik sjouw me een breuk met die bak.gelukkig kan hij wel in de auto.ik neem hem namelijk overal mee naar toe.kan hij er lekker in slapen.maar dat kan met een buggy weer niet.
groetjes kari

Hoi kari,
Nee mijn koelstra valt niet om te bouwen( in elk geval wij hebben het andere deel  niet (wij hebben deze van oma gekregen. (mijn 0ma)  (het is er een met kleine wielen en hij is helemaal wit. En ja ze zijn mega duur heb het nog op marktplaats opgezocht dat was schrikken.
Vind die oude kinderwagens wel super mooi .

En heb trouwens nog die quini ofzoiets nog getest gister. en dat ging erg makelijk,
geen moeite mee gehad en kon goed (helemaal_ plat.
denk dat ik daar ook nog wel veel plezier mee ga krijgen

groetjes Sylvia mama van Natas 26-01

Terug
Bovenaan