Omdraaien.. en andere specialiteiten

Hallo,

Vandaag heb ik me echt verbaasd:  Senne is  ineens aan het omrollen geslagen! (van rug naar buik) Ik ken alle ontwikkelingsstadia uit de boeken (ben ergotherapeut) en zie in de praktijk heel grote verschillen hierin, maar dit is wel heel vroeg. Wij stimuleren haar helemaal niet, maar mevrouwtje doet het gewoon zelf. Senne kan sinds vandaag ook echt gillen.. en lol dat ze heeft! Duimen krijgt ze daarentegen maar niet onder de knie en opduwen op de buik ook niet. Dat komt allemaal op zijn tijd, het mooiste is die stralende lach op haar gezichtje!

Zijn er al meer baby's van 13 weken die al rollen? En welke specialiteiten hebben jullie kids al?

Groetjes,
Dionne

Zoooo, omrollen met 13 weken, da's lekker vroeg. Quinn deed dat met 15 weken en ik dacht dat hij al vroeg was. Leuk he dat gillen.... lekker voor je oren.
Groetjes Veerle

Zo, dan ben je echt trots he?! En dat mag je ook zijn op je kleintje. Mijn meisje kon dat nog niet mer dertien weken, maar ik heb haar vandaag ook voor het eerst zien omrollen, zij is nu bijna 18 weken. En dat terwijl ze vandaag ook haar prikjes heeft gehad! Ze had er echt helemaal geen last van (ik heb haar van tevoren een zetpil gegevn, echt een tip), ik was echt verbaasd!
De duimpje deed ze met twee maanden al af en toe in haar mond en een paar weken later had ze die echt gevonden. Nu valt ze er lekker makkelijk door in slaap. En vandaag helemaal... (beetje duffig van de prikjes)

Nou, blij  genieten van je kleintje!

Marielle draaide zich met 3 1/2 maand al om en met 5 1/2 maand rolde ze de hele kamer door. Zo kon ze al overal bij! De box gebruikte ik toen ook al bijna niet meer, die vond ze maar niks meer...
Vera is nu ruim 4 maanden maar maakt nog geen aanstalten hihi. Hoeft ook niet, want ze is mijn laatste en ik geniet nog lekker van hoe ze nu is ;-)

Mijn oudste draaide zich met 16 weken voor het eerst om van rug naar buik, Ik weet niet wat Naomi van plan is, die is nu 11 weken, duswe wachten het rustig af!!!

Groetjes Yvonne

WOW dat is zeker snel!!
senna is nu 15 weken en begint zich nu wel af te zetten met zijn voetjes. maar echt draaien lukt nog niet.
zijn duim heeft ie wel al gevonden. daar slaapt ie lekker mee..... hihi vind het wel schattig.
en alles op zijn tijd toch? het komt vanzelf allemaal.
veel plezier!

liefs marijke

rappe kotertjes allemaal
boas is nu 20 weken en :nada,noppes!!
meneer vind t allemaal wel best haha.hij ligt tegenwoordig wel steeds vaker overdwars in bed en verschuift ook wel iets in de box om bij zn speeltje te kunnen.dus het begin is er.

Hier ook nog niks wat draaien betreft. Bjarne gata wel graag zo krom liggen dat hij bijna op zijn zij ligt, maar doordraaien doet hij nog niet. D eoudste was daar sneller mee, maar dat gefet niks! Misschen scheelt het ook dat Bjarne wasbare luiers draagt. Die zijn een stukje dikker dan wegwerp en hij moet dus over een dikkere bult heen draaien?

groetjes Dionne

Terug
Bovenaan