Omdraaien!!!

Hoi Allemaal,

Ik zat net met Olivia op de groot te spelen, ze lag op haar buik en ze rolde zo van haar buik op haar rug...
Zal wel een toevalstreffer zijn, maar toch mama & papa zijn erg trots...

Draaien jullie kinderen zich al om?

Gr Ilonka

Wouw leuk he!! Nee hoor Pepijn rolt nog niet.
Had ook met hem afgesproken niet zo snel als zijn zus te zijn (6 weken rollen) dus die luistert nog goed naar mama :p
Haha

Hij doet soms een kleine poging, maar komt niet eens op zijn zij. Ach ja komt vanzelf...

Geniet ervan en proberen te filmen, is zo leuk.

Liefs

haha leuk leuk leuk!! Mare rolde zich met 8 weken al voor het eerst om. toen was het een poosje rustig, maar nu al weer een paar weken heel actief. ze is nu zo ver dat ze zelf kan zitten als ik haar neerzet met een voedingskussen om haar heen. als ze dan omvalt ploft ze in het kussen, en geweldig dat ze het vind!!!! ze schatert het dan uit. zo leuk.

Hoi,

Stas kan ook al 5 weekjes van z'n buik naar z'n rug rollen. van z'n rug naar z'n buik lukt hem nog niet.
Hij vind dit ook helemaal geweldig om te doen vooral als ik hem dan steeds weer terug op z'n buik neer leg heeft hij de grootste lol. Wat gaat het toch allemaal snel!!

Ja zeg het gaat super snel!
Hier een ventje die juist graag van rug naar buik draait. En dan wil hij snel weer terug, maar raakt gefrustreerd als dat niet lukt. Echt schattig, dan gaat hij echt boos brommen.
Hij zit graag, alleen kan hij dat nog niet haha. hij is daar veel te wild voor. Dan maait hij met zijn armen en strekt zich helemaal uit.

Gijs is sinds do ook aan het oefenen. Komt bijna op zn zij en met een klein beetje hulp rolt hij van rug naar buik en is dan erg blij. Hij zit het liefst zo rechtop mogelijk maar natuurlijk wel met steun, ga tip met voedingskussen gelijk proberen. Ook staan vindt hij geweldig.

Chris vindt het allemaal maar niks als ik hem op zijn buik leg, dan begint hij gelijk te miepen. Maar hij kan ook draaien van buik naar rug, Zo grappig om te zien, hij gooit gewoon zijn hoofd opzij en het lichaampje volgt vanzelf. En als hij dan op zijn rug ligt gaat hij 9 van de 10 keer huilen.
Chris wilt ook per se niet meer liggen maar zitten en ook vooral staan en dan de hele tijd zitten- staan- zitten- staan. Inderdaad een goede tip van het voedingskussen! Wat mij ook opvalt is dat als hij zich concentreerd heel veel kwijlt. Doen jullie kids dat ook?

Lotte rolt sinds deze week van rug naar buik, wat ze dan helemaal niets vindt.
Het kwijlen is hier ook begonnen.

Terug
Bovenaan