Omdraaien!!!

Nick rolt sinds een halve maand van zijn speelkleed af dus als je niet goed oplet ligt ie zo aan andere kant van de kamer. Alleen het zitten en staan zie ik nog geen tekens van meneer is te druk met zijn pogingen om te kruipen maar ja komt vanzelf.

Niek draaide met 3 weken voor het eerst van buik naar rug en sindsdien doet hij het regelmatig. Van rug naar buik lukt nog nét niet (zijn arm zit nog in de weg). Maar hij ligt wel iedere nacht dwars in bed!

Zo vreemd om mee te maken. Onze oudste was met alles heel langzaam en vond rustig liggen wel prima. Niek wilt alleen maar zitten en bewegen. Zo ander kindje!

Hier ook een grote kwijlebak maar schijnt te maken hebben met de tandjes en het gaan werken van de speekselklieren en zo.
Enigste wat ik weet is dat het erg veel en erg nat is lol.

Yup, hier nog zo'n kwijlert. Niks duimen.. gewoon 4 vingertjes erin en anders twee knuisjes! Aquafina gaat door 5 a 6 slabbetjes per dag.. helemaal doordrenkt! Van buik naar rug rollen ging met 10 weken. Het staat netjes op film, compleet met aanmoediging en gejuich van papa en mama op de achtergrond.. :)
Aqua staat het liefst, liggen vindt ze maar niks. Ik hoop niet dat ze het kruipen overslaat!!

omrollen wazz dah?

Heb nog geen hoge verwachtingenvoor Hanna, Thomas deed het pas met 7 maanden. (Ik zelf met 3 maanden, mijn echtgenoot ook pas met 7) Wel kan ze als ik haar wil voeden op bed zo hup naar de borst toedraaien.

Wel al een maand veel gekwijl, kan ook nog wel even duren mijn zoontje kwijlde al met 3 maanden en kreeg pas na 5,5 maand zijn eerste tandje.
Ze kan ook goed proesten, vooral handig bij de pap.

julia draait alleen nog maar van buik naar rug. ze probeerd het wel om van de rug te draaien maar blijft dan steken op haar zij.

wat staan en zitten betreft is ze daar heel vlot mee.
ze heeft hele sterke been en nek spieren. dus als ze jengelig is dan laten we haar even staan en dan is ze weer vrolijk. ook als ze zit/ligt in de kinderwagen of wipstoel tilt ze haar hoofd op naar voren.

Terug
Bovenaan