omgaan met verdriet dood geboren kind

<p>lieve mamas,</p><p>ik heb afgelopen woensdag mijn baby kwijt na zwangerschap van 38 weken.</p><p>ik ben er zo kapot van en kan geen antwoorden krijgen wat er nou mis ging ,</p><p>ik weet echt niet om te gaan met dit verdriet ,</p><p>zijn er mamas die ook het zelfde ervaren hebben?</p><p>groetjes</p><p>debora</p>

Hier heb ik geen ervaring mee. Maar ik wil je een knuffel geven. Natuurlijk kun je hier nog niet mee omgaan. Hoe dan? Dit is zo erg... Bij mij schieten ook meteen de tranen in mijn ogen als ik het lees. Heel veel sterkte voor jou en je man. 
Heb je mensen bij wie je terecht kan? Is er vanuit het ziekenhuis hulp aangeboden? Ik hoop dat je het niet alleen hoeft te doen. 

Geef aan de buitenwereld aan wat je wil/nodig hebt. Nu lijkt het alsof het nooit beter gaat worden, maar geloof mij als ik zeg dat er een dag komt dat je weer kunt lachen en dat je oprecht gelukkig bent

bedank allemaal voor de reacties.
enige wat ik kan doen is huilen weet gewoon geen raad met mij zelf.
ja het ziekenhuis heeft hulp aangeboden en ook de verloskundigen.
ondanks alles weet ik niet met dit zwaar verlies om te gaan.
alles reeds klaar gezet voor mijn zoontje ,
nu kijken naar leeg bed.
doet mij zo pijn.
bedankt nogmaals voor alle reacties

Ik hoop dat je met dit oproepje iemand vindt die je door eigen ervaring goed advies kan geven. Maar hier kan toch geen mens mee omgaan.. biologisch gezien schreeuwt je hele lijf nu om je kindje en het is er niet.. wat vreselijk voor je.. Ik hoop dat jij en je man/vriend goed opgevangen worden door de mensen om jullie heen en goed afscheid kunnen nemen. Héél veel sterkte ?

Terug
Bovenaan