omgaan met verdriet dood geboren kind

Oh men wat verschrikkelijk zeg :( leef met jullie mee *digitale knuffel* en gecondoleerd met het verlies. Hoop dat je door de geboden hulp het verlies kunt verwerken in een tempo dat voor jou/jullie klopt.
Het enige wat ik nog wil en kan zeggen is; voel wat je voelt, alles is goed, alles mag er zijn, alles

Jeetje, wat heftig!

Ik heb er zelf geen ervaring mee, wel met vroege miskramen en het verdriet wat dit mee brengt.

Het enige wat ik je kan meegeven is dat alles wat je voelt, je ook mag voelen. En je verdriet delen met anderen kan het ook lichter maken voor jezelf.
Ook een mooi afscheid, een herdenkingsplekje of teken of een brief schrijven aan je kindje kan helpen.

Heel veel sterkte!

Lieve Debora
Ik vind het zo verdrietig dat jullie dit ook moeten meemaken. Het is een onbeschrijfelijk groot verdriet.

Toch wil ik je graag ook feliciteren met je zoon. Je bent zijn moeder, hij geeft je deze titel en bijzonder mooie levenslange taak.

Ik ben afgelopen februari mijn eerste kindje, onze prachtig mooie dochter, verloren met 38 weken zwangerschap. Ze overleed, zonder aanwijsbare reden, in mijn buik en is stil geboren.
Ik weet niet hoe je je voelt, want jij bent jouw mooie zoon verloren en ik mijn dochter, maar ik weet wel hoe het is om een soortgelijke situatie door te maken.

Als je behoefte hebt om vragen te stellen of je verhaal kwijt te kunnen, dan ben je welkom.

Ik hoop dat je deze week dichtbij je zoon, partner en familie/vrienden kunt zijn en een afscheid mag hebben die voor jullie goed is.

Liefs Suzanne

nog maals ieder bedankt voor al de lieve reacties.
wat erg suzanne bij lezen ging mijn hart zo te keer ,
ik wens jou ook heel veel sterkte toe ,
en ben toch benieuwd hoe jij die periode heb door staan.
en als jij er antwoorden op kreeg betreffende doodsoorzaak.
dat is wel iets dat ik zal eisen,omdat ik weet dat er wat mis ging niemand de fout wil nemen.
am sooo confused

liefs debora

hey suzanne als je het goed vind kan ik jou per mail vertellen hu allemaal in elkaar zat ,ik weet niet als ik hier mijn mail adres mag plaatsen.maar zet hem er in elk geval bij debbiemacnack@hotmail.com

Terug
Bovenaan