Omgekeerd misselijk ????

Hoi meiden

Hoe gaat het ,,, ik voel me wel erg zwanger misselijk als wat ppff heel veel moe en me boobs auauau ben in de ochten niet veel misselijk maar egt in de middag meestal om een uurtje of 3 tot ??? Meestal is dat toch in de ochten ??? ,,,, maandag me eerst echo dus nog heel even geduld pppffff ,hoe voelen jullie je
Knuff Marie
 
volgens mij is het niet zo dat je per definitie altijd sochtends misselijk moet zijn, ik was de eerste 16 weken eigenlijk de hele dag door misselijk. het verschilt per vrouw denk ik en je zegt dat je je erg zwanger voelt, dan moet het goed zijn lijkt mij! succes voor je eerste echo, ik heb er ook 1 maandag maar ik ben ondertussen al meer dan 35 weken heen... geniet er van!!
 
Hio babbes86

Ja het verschild zekkers ,,, eigelijk vint ik het ook wel een beetje fijn in de na middag maar zal wel niet lang meer wachten zijn tot het in de ocht ook gaat door zetten en zo niet dan niet hihi,
Ja bedankt voor maandag en jij ook hè ben zo beniewd

Fijne weekend en plezier maandag
Dikke knuff marie
 
het heet dan wel ochtendmisselijkheid, maar kan op alle momenten van de dag voorkomen of de hele dag door, dan ben je nog slechter af.
Ik heb het altijd goed onder controle kunnen houden door alle maaltijden in meerdere porties te delen zodat ik gemiddeld om het uur wat kon eten. Vlak na het eten voelde ik me dan geruime tijd een stuk beter. En ja, bij mij ging het gelukkig na verloop van tijd over. Ik hoop voor jou hetzelfde. Succes
 
Misselijkheid kan inderdaad de hele dag voorkomen. Ik heb er helaas 9 maanden last gehad, maar bij kwam en ging het door de dag heen. Ook 's avonds was ik regelmatig hondsberoerd.....
 
Hoi meiden

Ja het zij vlagen ,en ow nee ik hoop niet heel de dag en ook niet 9 maanden lang vint het al erg om het savond te hebben leg maar te draaien en draaien ,,, maar ik zie het wel en Meschien moet ik maar proberen om om het uur iets te eten

Thanxs fijn weekend knuff Marie
 
In het begin had ik juist 's avonds last van misselijkheid. Daarna had ik de hele dag wel last van.
Maar na de 4e maand zwanger zijn is dit over gegaan gelukkig.
Tis indd verstandig om regelmatig een beetje wat te eten. Wat bij mij hielp om de misselijkheid wat te onderdrukken is van die volkoren koekjes te eten. Elk uur een koekje hahah....
 
Terug
Bovenaan