Omgekeerd misselijk ????

Hoi...
Ik ben maar twee weken echt misselijk geweest en dat begon even voor ik begon met het avondeten en dat hield dan aan tot een uur of negen daarna kreeg ik dus honger en werden de kasten dus geplunderd..ben toen crackers gaan eten en dat scheelde een hoop kwa misselijkheid..ook wat beter over de dag verdeeld kleine dingetjes eten hielp heel goed.
 
Thanxs voor de tip meiden

Beging het nu ook egt in de ochten te krijgen woord aan de koekjes en Crakers dan maar whahahah
Fijne weekend knuff marie
 
misseijkheid is een reactie van je lichaam op je veranderende hormonen. 's ochtends komt het vaak voor maar het kan gedurende de hele dag. Je hebt immers de zwangerschapshormonen de hele dag in je lijf.
Ik was vanaf week 6 to week 17 de hele dag misselijk en werd er 's nachts ook van wakker.
crackers / sultana's etc hielp bij mij niet. Wat wel hielp - stukjes kaas, chocolademelk (light), melk, vla.
Ze zeggen juis dat je iets lichts moet eten maar bij mij hielp vet en zoet het beste.

Andere tip: seaband. Een polsbandje dat druk geeft op een plek aan de binnekant van je pols. voor mij haalde het echt de scherpe kantjes eraf. Via internet zijn deze zo besteld; werken ook tegen reisziekte etc.

veel sterkte en het gaat over !
 
Hoi imawu

Ja yoghurt ,vla helpt bij mij ook en water heel veel water na deel supper veel naar de wc pphhaaa maar ja liever dit dan boven de wc hange ,,,,, een pols band mmmeschien niet zo een slecht iedee bedankt

Knuff marie
 
Terug
Bovenaan