omhoog kruipen

mila heeft weer iets..haha.ze ligt s,nachts en s,morgens soms een heel eind boven het dekentje uit.doen jullie kindjes dat ook?.nou is ze soms wel heel bewegelijk met de handjes enzo maar we stoppen haar geloof ik toch best stevig in.zou het kwaad kunnen als ze erboven uit kruipt..kan toch niet echt iets gebeuren...het is alleen een beetje fris voor haar denk ik.liefs piewie-mama van mila 4 weken,2 dagen.

Hier nog eentje hoor!

Evi is nu bijna 7 weken maar met een week of 4 kroop ze ook naar boven.

Juist omdat ze graag met haar armen en benen flink beweegt vecht ze
zich naar boven als ze strak onder dekentje ligt... ze heeft nu een
trappelzak en dat scheelt!

Succes!

Hoi hoi,

Hier ook hetzelfde, onze kleine Tess van 3 weken oud kruipt ook omhoog en maar maaien met die kleine knuistjes.Weet iemand vanaf welke maat trappelzakken er verkocht worden?  

Groetjes Kitty en Tess 22-09-2006

ik geloof dat ze de trappelzakken vanaf 70 cm verkopen, maar helemaal zeker benik er niet van. Het scheelt vaak wel in het omhoog kruipen als ze zo'n ding aan hebben. En anders houdt het je kindje lekker warm als ze boven de dekens is gekropen.

groetjes guppie mv brigitte 8weken 5 dagen

hoi hoi

yara deed dit idd ook vanaf dat ze een week of 2 was, dan lag ze helemaal ondersteboven, boven in haar bedje..

nu we een trappelzak hebben word het minder, maar ze heeft de smaak weer te pakken sinds vorige week, ze is nu ruim 10 weken.. maar t blijft een leuk spelletje..totdat het toch wel koud word.

wij hebben een slaapzakje van de H&M en die is vanaf maat 56 te krijgen.. in winter en zomeruitvoering!

groetjes jose en yara

Yoëll 'kroop' ook al vanaf twee weken door zijn bedje.
Hij lag dan diagonaal in zijn bedje, met als gevolg wakker worden omdat het toch wel koud werd.
Ik heb hem een slaapzak aangegeven en het werkt perfect. Ook scheelt dit 's nachts met voeden, hij ligt dan lekker warm tegen me aan en gaat dan in een wat kouder bedje, maar dat merkt hij niet omdat z'n slaapzak lekker warm is.
Ik heb zijn slaapzakjes gekocht bij zeeman, 70 cm.
Als de armsgaten iets te groot zijn, kun je ze gewoon een beetje dicht stikken, zodat ze zich er niet uit kunnen wurmen.

Groetjes Pauline (mama van Yoëll 10-09)

Terug
Bovenaan