omhoog kruipen

Het kan geen kwaad, maar natuurlijk kan je kleintje het wel koud krijgen zo. Ik heb gehoord dat je bij de Hema al trappelzakjes vanaf maat 50 kan krijgen.

Liefs Maria

Hier nog zo eentje hoor! En dan 'sochtends echt ijskoude handjes natuurlijk. Krijg de armpjes niet eens onder de deken; heb ik links gedaan en ben ik met rechts bezig dan floept links er al weer onderweg! Een slaapzakje helpt inderdaad wel. Ik stop de onderkant tussen het matras en het ledikant in en dat krijgt ie nog niet los. Ik zag in een advertentie van Prenatal dat ze daar ook winterslaapzakken hebben met afritsbare mouwen, ik denk dat ik zo een ga kopen voor de winter. Lijkt me straks ook wel lekker voor  in de wandelwagen.

Groetjes,
Daisy

Klopt, bij HEMA hebben ze ook hele kleintjes en niet duur. Bij V&D en Hennes & Mauritz verkopen ze trouwens ook trappelzakken hoor, ook kleintjes.

Barbara

Hahaha! Leuk om te lezen dat Stijn niet de enige is! Ik schrok wel toen ik hem voor het eerst zo aantrof maar zo te lezen is het dus helemaal niet gek. Ondernemende typetjes die kindjes van ons! Groetjes, Laura

hoi,

Ook ikkan me bij jullie aansluiten.
Dana is nu 12 weken en ze kruipt ook al weken onder de dekens uit.
Ook bij mij is de trappelzak een uitkomst,
Ze doen het dus waarscheinlijk allemaal.

Groetjes servie en dana

Hoi,

Ik heb hier met Jamie geen last van, maar hij schopte elke keer de
dekentjes van zich af. Ik heb toen een trappelzak gekocht bij de hema
maat 56 - 62. Hier lag Jamie in vanaf dat hij 3 weken was.

Groetjes Natasja

Terug
Bovenaan