omneo1

hallo allemaal mijn zoontje van zeven weken kreeg eerst nutrilon met nutriton omdat hij zijn fles binnen 5 min leeg dronk .Ik moet nu over stappen op omneo1 omdat ie ook last had van krampjes maar nu is mijn vraag kan ik daar ook nutriton bij in doen en kan ik die voeding ook voor de hele dag maken? Ik hoop dat iemand mij dat kan vertellen.

Hoi Martina,

Mijn zoontje van 5 maanden krijgt ook omneo1. Omdat hij aan het maximum aantal flessen even niet genoeg leek te hebben adviseerde het cb mij om zijn omneo te mengen met nutriton. Ik heb het zelf niet gedaan omdat hij aan bijvoeding als fruit en groente genoeg lijkt te hebben. Maar het kan dus wel. En wij maken altijd een kan melk klaar voor de hele dag. Let op dat je na 24 uur de melk die over is weggooit en dat je het in een afgesloten kan in de koelkast bewaard. Dergelijke afsluitbare kannen zijn te koop bij prenatal en bij de blokker. Succes!

Hoi Martina,
Wat grappig om een naam genoot te horen met een een zoon die net zo oud is als mijn zoon. Die van jouw is dus waarschijnlijk ook op 28 feb. geboren.
Volgens mij kan je het gewoon mengen en het klaar maken voor een hele dag. Op de verpakking van nutriton staat dat je de melk dan gewoon kan op warmen tot 37 graden. Mijn zoon (van ook zeven weken) krijgt nutrilon 1, 6 flessen van 150 ml water 5 scheppen nurtilon en twee schepjes nutriton en dat gaat prima.
Ook drinkt hij dit binnen 10 min op, maar ik laat hem ongeveer halve wegen een boer doen. En op een mondje na houdt hij alles binnen. Hij groeit goed, slaapt goed en ligt er zeer tevreden bij. Ik hoop dat je er wat aan hebt!!

Tegenwoordig mag je flesvoeding niet meer voor de hele dag klaarmaken (staat ook op de verpakking). Dit in verband met een gevaarlijke bacterie die erin kan zitten.

Groetjes,
Pauline

hai dames hartelijk bedankt voor jullie reacties hoor kan ik weer mee verder.Martina mijn zoontje is de 27e geboren wel allemaal toevallig he !!.en mag ik jou vragen hoe zwaar jou zoontje nu is dat ia al 6 keer 150 ml krijgt.

Goedemorgen moeders,
Ik ben sinds zaterdag overgestapt van Nutrilon 1 naar Frisolac omdat mijn kleintje veel last had van darmkrampjes. Het lijkt nu wel beter te gaan, alleen spuugt ze iets meer van deze melk. herkent iemand dit en heeft iemand anders ervaringen met Friso?
Groetjes Mireille

Ik moet donderdag naar het CB en dan krijg je het te horen!!
Ik ben wel erg benieuwd want hij voel zwaar aan. bij de geboorte was hij 4116 gr en 52 cm lang.Toen hij 4 wkn was woog hij 4465 gr en was 54 cm. Hij kreeg toen6 flessen van 129 ml.
Hij drinkt ze niet allemaal leeg hoor!
De ene keer doet hij dat wel en de andere keer laat hij een bodempje zitten.
Mag ik jouw vragen of dit je eerste is?
Mijn zoon(Yurre) is de tweede, ik heb nog een dochter die nu ruim 1,5 is.

Terug
Bovenaan