omneo1

hai martina (haha)
Dit is mijn derde kindje Ik heb er 1 van 6, 1 van 4 .Het is wel weer wennen zo kleintje erbij maar ik vind het prachtig.Alleen met de voedingen heb ik altijd problemen .hij krijgt nu dus die omneo maar de krampjes en die winderigheid die blijven. Hij is daardoor erg onrustig huilt best wel veel.Venkelwater en cinababy geprobeerd maar dat hielp niks. Dan zeggen ze allemaal ach dat gaat vanzelf over en ik weet dat ze gelijk hebben maar ik vind het zo zielig .maar ja ik moet toch gauw naar het cb dus dan zien we wel weer verder .nou de groetjes
 
Bij mijn dochter hebben we helemaal geen problemen gehad. Zij is het toppunt van makkelijk. Dus dit is helemaal nieuw voor mij. Ik hoop voor hem (en voor ons) dat het snel over is.
Hij spuugt nog al, het kwam soms een uur of twee na zijn voeding nog door zijn neus naar buiten. Nu met nutriton gaat het gelukkig beter. Hij spuugt nu nog een mondje na de voeding en bij vlagen nog twee uur na de voeding.
Maar het komt gelukkig niet meer uit zijn neus. Ik wens jouw en je zoon veel sterkte en hoop ook dat het bij jullie snel over is .
Groetjes
 
Terug
Bovenaan