Omowit en toch blij!

Hey meiden! Het lijkt dit keer echt goed door te zetten! De krampen zijn iig al ruimschoots aanwezig en de eerste panadols (of is het panadollen, hihi...) zitten er al in.

Denk dat mijn cyclus gewoon wat aan het verlengen is. Verwacht zo rond 5 mei mijn ei weer, dus als de ergste ongi voorbij is weer lekker aan de klus!

Liefs Daisy

Hopelijk zet het door meid.
En kun je op naar een volgende ronde.
Ga jij naar de Nkotbsb? In Ahoy?
Veel plezier...lekker jeugd sentiment...haha

Fijn dat het er eindelijk is!
Lekker door naar de volgende ronde!!

Liefs

@nietje,

Idd naar nkotbsb, haha! Ben zelf begonnen bij de bsb, maar drie jaar terug ook naar nkotb geweest. Nu een mooie combi dus, hihi!

Wel voor het eerst zitplaatsen, had toch stiekem gehoopt al wat maandjes zwanger te zijn... Maar goed, vermaken doe ik me wel!

Ff lekker meeblèren met alle oude nummers!

X

Hey lieverd,

Had toch liever ander nieuws van je gelezen maar goed....als de duivels dan toch komen, dan maar gewoon optijd en dan weet je ook weer hoe het zit!
Wat onwijs leuk dat jullie naar dat concert gaan.....echt een 'trip down memory lane' :)
Je gaat toch met cloewja? Gezellie hoor!
Weet nog goed, vorig jaar.....dat jullie het erover hadden en de hoop dat jullie beide met een buikje daar zouden zitten, wat gaat de tijd dan toch hard!

Blijf goede moed houden he?! Ook voor jou zijn de wonderen de wereld nog niet uit en ik ben blij dat je er nu zo positief in staat, heb groot respect voor je maar dat wist je al. Hoop niet dat je het vervelend vind als ik af en toe met je mee lees en reageer op je schrijven.

Dikke knuff Lynn.

Ja Lynn, idd met cloewja en nog een diehardfan, haha!
Natuurlijk mag je meelezen en reageren! Ik kijk ook regelmatig op het decemberforum, hoor! Alleen om daar nou te reageren, daar voel ik me toch niet echt op mijn plaats.... Maar goed, haha.

Het scheelt wel een hoop dat ik gewoon niets meer verwacht tot we met ivf gaan beginnen. Heb afgelopen ronde ook erg ontspannen doorgebracht en heb tot mijn nod geen enkele testdrang gehad! Ook wel eens heerlijk zo...

Dringt het al een beetje tot je door dat je straks mama bent van 2? Lijkt mij zo onwerkelijk! 1 lijkt me al moeilijk bevatten, haha!

X

Fijn dat je er nu ontspannen in zit en geen testdrang hebt gehad! Misschien ook wel ff lekker, samen met je man genieten.....ook heel belangrijk! Soms schuift dat weleens naar de achtergrond omdat we toch 24/7 met zwanger worden bezig zijn.....

Ja, het dringt heel erg tot ons door en we zijn heeeeel blij :) Ik voel me alleen super beroerd en kan daardoor niet echt genieten. Ik zei altijd: ik neem het spugen, de moeheid, de obstipatie etc etc wel voor lief maar echt....het is niet fijn. Hoop dat het gauw beter gaat.....wil niet overkomen als een klager. Dinsdag weer een echo, spannend weer.

Ik had graag jou ook bij de dec mama's gewild en jij zou met alle liefde boven de pot willen hangen, volgens mij......bedoel het dus positief.

Ik vind je echt een kanjer! Geniet van het concert en leef je uit! :)

Liefs Lynn

Terug
Bovenaan