Omrollen !!

Hahaha, Esther begint al te krijsen als ze alleen maar dénkt dat ik haar op haar buik ga leggen! Die wíl volgens mij niet eens leren omrollen! Echt, de dag dat dat haar per ongeluk gebeurt, zal ze volgens mij niet te genieten zijn...
Maar ik dacht dat tussen 4 en 5 maanden gemiddeld was?

Quinn beweegt alleen op zijn rug door de box en in bed. Ook trekt hij vaak zijn billen en benen omhoog en gooit hij zijn benen opzij. Maar van omrollen is nog geen sprake.
Hoeft voorlopig ook nog niet. Het komt wanneer het komt.
Groetjes Veerle

Laura komt van haar rug oop haar zij, blijft dan op het dode punt hangen, wil verder, weet niet dat ze dan haar bovenste been naar voren moet doen.... en valt weer op haar rug!

In de eerste week aan boord (ze was ong. 4 weken) legde ik haar altijd op haar linker zij in bed en als ik wakker werd lag ze op haar rechterzij. Daar is ze nu mee opgehouden. Nu blijft ze lekker op de rug liggen.

Groetjes Ilona

Teun maakt ook nog geen aanstalte. Hij is nu bijna 4 maanden (17 weken) wel zijn kontje in de lucht en als ik hem niet in zijn trappelzakje doe tijgert hij heel zijn bedje rond (zodat hij ineens niet meer verder kan en dan is het huilen) Verder is hij wel heel beweeglijk maar het omrollen komt vanzelf wel. Groetjes Mikkie

Hoi,

Nog ff reageren, ik dacht het ook dat ze pas met 4 maanden dat gingen doen. Dus ik had Joshua op mijn bed gelegt (op zijn buik) en ff een t-shirt van de lijn afhalen (andere kamer 4 stappen) rolt hij zo van mijn bed af op de grond!!!!! Hij had wel 3 rollen nodig om dat te kunnen. Laatste twee rollingen heb ik gezien, maar dan staat je hart wel in je keel hoor! ipv dat je trots bent. Alles was wel goed met hem, had wel een blauwe en dikke bult op zijn hoofdje.

grt suuz mv Joshua 8-2-07

Jeetje zeg,,ja wat zal jij geschrokken zijn!! Ik doe dat zelf ook wel eens,even snel iets halen ik leg hem dan midden op het bed,nou dat is ook een waarschuwing voor mij!
Doe ik toch maar niet meer. Sterkte met de bult!   Groetjes Mikkie.

Je kan je kindje (was het nou een hij of een zij ...grrr...hersenen doen het niet meer...) wel gewoon op je bed leggen hoor, alleen dan even een kussen aan allebei kanten, helemaal geen werk en hij/zij (zucht) ligt veilig!

yvonne

Terug
Bovenaan