Omrollen

A

Anoniem

Guest
Yara is vandaag 4 maanden en 4 dagen en heeft vandaag voor het eerst omgerold! Het zat er al wel een tijdje aan te komen, maar nu lukte het dan ook echt. H

Hebben jullie lekker van het zonnetje genoten vandaag? Ik had een klein zwembadje opgezet dus wij hebben lekker gepoedeld. Ik ben nog wat te onzeker over mijn lichaam om ergens echt te gaan zwemmen...\

Liefs Andrea

Hey Andrea,

Wat leuk dat ze al kan rollen!!!  Goed hoor!  
Isa is nu 4 maanden en 2 dagen en die kan het nog niet! Ze maakt ook nog geen aanstalten ertoe. Ach ja ieder kindje doet het op zijn eigen tijd...

Wij hebben ook een klein badje gekocht maar we hebben hem dit weekend niet gebruikt. Ik heb een week met griep op bed gelegen en voel me net weer wat beter....
En wat betreft dat zwemmen, echt schijt aan hebben hoor! makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Ik weeg nu nog 85 kilo en zie mezelf niet graag in de spiegel, maar ja dat is weer een ander onderwerp....

Groetjes,
Rosanne

He Andrea,

lekker toch in een badje. Grappig he dat rollen. Jeske wordt 16 weken en rolde vorige week ook opeens van de buik naar de rug. Wel een paar keer achter elkaar. Maar nu al een tijdje opeens niet meer. Ze rolt nu wel van haar rug op haar zij maar rolt nog niet door naar haar buik.
Grappig dat elk kindje weer andere dingen heeft die ze het eerste gaan doen. Jeske tilt pas een week of 2 haar hoofdje echt op. Daar is ze dan weer "laat" mee. Ach ja wat is laat en vroeg  

Zoooo, weer een mijlpaal!
Anne heeft 1 dag continu van haar buik naar haar rug gerold, daarna was het weer over. Ze kan nu wel goed haar hoofdje ophouden en dat is nu ook wel erg interessant. Ook zij rolt steeds op haar zij, maar van rug naar buik is nog niet gelukt.

Groetjes,
Natasja

Milan (6 maanden) rolt dus bijna nooit om! Hij kan het wel maar doet het nooit???!
Is veel te druk met alles in handen pakken, lekker brabbelen  en alles om zich heen in de gaten houden..haha oh ja en sinds van ontzettend hard gillen en zo'n oergeluid maken haha en dan het hardste lachen.... om zichzelf!

Wat goed zeg!
Chloë is volgende week 5 maanden en doet het echt nog niet. Maar ze is pas sinds 1,5 week uit haar spreidbroek, dus is nu nog aan het ontdekken dat ze benen heeft!
En ook ik ga nog niet "en public" in badpak of bikini. Ik baal nu echt wel van mijn lichaam..
Sil

hallo,

wat leuk!! dinand kan dat nog niet, maar rolt wel terug van de buik, en op zijn zij, hij is morgen 5 mnd., maar is altijd leuk he, als ze weer iets nieuws kunnen,

groetjes susanne

He sil27,

Ik ben niet nieuwsgierig hoor, maar wat is een spreidbroek? Misschien heb ik wat gemist.......

Terug
Bovenaan