Omrollen

Volgens mijn vriend rolde Lynn al bijna van haar buik naar haar zij, maar ik moet het eerst zelf nog zien!
Knappe meid, hoor, die Yara!

En Juf: een spreidbroek is om een heupafwijking te corrigeren, de baby zit dan met z'n benen wijd in een soort beugel. Overmorgen krijgen we te horen of Lynn dit misschien ook nodig heeft....
Zelf heb ik ook een spreidbroek gehad en daarna spalken tot ik 4 was, hier kon ik zelfs mee lopen!

Max is een dag voordat hij 4 maanden werd voor het eerst helemaal alleen van zijn rug op zijn buik gerold. Sinds hij weet hoe het moet, doet hij niets anders meer. Leg hem op zijn rug en binnen no time ligt hij weer op zijn buik. Het lastige alleen is dat hij nog niet zo goed weet hoe hij terug moet. Heb hem vandaag even lekker in zijn blootje laten spelen en toen draaide hij opeens uit zich zelf terug, dus... wie weet krijgt hij dat nu ook onder de knie.

Hallo!
O gelukkig dat er nog meer kindjes zijn die nog niet rollen...Mijn ventje is nu 4,5 maanden en doet ook nog niks wat op rollen lijkt....Maar ja idd alles op zijn tijd!!
Als je hoort over andere kindjes dat ze dit of  dat al doen, en de jouwe nog niet dan denk je toch vaak: o o waarom die van mij nog niet?
Gr Bloem (29-11-06)

jeetje wat knap zeg!!
wat gaat het dan in ene snel alemaal he?!

en uuhhhhh even over je lichaam: schaam je er niet voor! je hebt een prachtig kind ter wereld gezet en daar heeft je lichaam zwaar van te verduren gehad maar komt vast allemaal wel goed hoor

Hoi,

Daisy is 4 mnd en probeert ook te rollen maar lukt nog niet echt om door te rollen op de zij lukt wel maar verder komt ze nog niet. Is dan in gevecht met de armen die verkeerd liggen haha.
We zit ze al goed stevig, kiept wel nog om maar over steun kun je bijna niet meer praten.

Leuk inderdaad maar wat gaat snel zeg.

Liefs van mij end e kids

Hier ook zo eentje!   1 dag (al een paar weken geleden) alleen maar gerold van de buik naar de rug, en daarna helemaal niets meer!! Hahaha gek he?!
Maar zo te lezen komt het meer voor, dus dan zal het wel normaal zijn!

haha bloem80 ik snap wat je bedoelt maar om je gerust te stellen:

Jasmijn is 6 maanden en kan nog niet omrollen. Een beetje op haar zij liggen dat doet ze wel om iets te pakken. Ik maak me er geen zorgen om want voor de rest is ze bijdehand genoeg.
groeten ELke

Hoi,
Nou pliep heeft al uitgelegd wat een spreidbroek is. Ze heeft hem vanaf de zevende week gehad tot 1,5 week geleden. Bijna 3 maanden dus, wat vrij kort is. Ik was er van uitgegaan dat ze hem langer aan moest, dus ik was maar wat blij dat hij af mocht.
Toen hij af was, had ze echt zoiets van; "Hé, ik heb benen en kijk..er zitten nog voeten aan ook!"
Zij had de heupafwijking aan een stuitligging over gehouden.
Ik ben benieuwd pliep of het nodig is bij jouw dochtertje. Laat je het even weten?
Sil

Terug
Bovenaan