onbeschamende vraag over dat randjesfietsen....hihi

Ja, lieve happy, tuurlijk heb je helemaal gelijk...........
Maar dit soort opmerkingen komen altijd van mensen die binnen een poep en een scheet zwanger zijn, wat ze natuurlijk van harte gegund is.....
Trek het je niet aan en trek maar lekker je eigen plannetje,

Dikke kus Rimke

Ja, lekker relaxt zijn en alle dingen op z'n beloop laten. Tss, dat zeg je ook niet meer als je een miskraam hebt gehad en nu weer bezig bent met ronde 9 (ik dus). Bedankt voor de tip, ik zal voortaan ook wat 'relaxter' doen

heey meiden

Ik wil toch even reageren! Want ik vind toch dat Imd wel een beetje gelijk heeft en aan de andere kant weer niet!

Ik ben zelf ook ruim anderhalf jaar bezig geweest met ook een mk en ben door de medische molen zwanger geraakt!   Maar je moet hoe moeilijk het ook is wel een beetje loslaten en niet al te geforceerd er mee bezig te zijn. Nogmaals ik weet hoe moeilijk het is  maar ik weet ook dat het wel kan helpen als je het wat loslaat! Ik zeg dit niet om iemand aan te vallen maar om door te geven dat het mss voor jezelf ook beter is om er niet continu mee bezig te zijn!

Mij heeft het wel geholpen

gr cora

Hoi cora, ik snap heel goed wat je bedoeld maar het is allemaal zo simpel gezegd als je in ronde 1 zwanger bent geworden. Beetje relaxter, ja hallo dat gaat na zo n poos niet echt meer ! Laat ik vooropstellen dat ik het iedereen gun om zo snel zwanger te zijn hoor. Maar, die meiden kunnen zich de teleurstelling iedere maand weer niet voorstellen. Ik ben nu in mn elfde ronde en ben er echt niet heel de dag mee bezig mar, als je toch aan het klussen bent en je hoort hier positieve verhalen over, is het het proberen waard toch ? Ik bedoel dit ook niet om aan te vallen hoor ........

Liefs happy

En toch.............
a) volgens mij is het niet mogelijk er niet mee bezig te zijn als je heel graag wilt.
b) tuurlijk hoor je verhalen dat als mensen stoppen er mee bezig te zijn zwanger raken, dit is echter door gynaecologen onderzocht en het schijnt dat het er helemaal niets mee te maken te hebben of je snel zwanger bent of niet.

ik ben juist in de maand dat ik met ovulatie testen, randjefietsen en de hele flikkerse teringbende (sorry!) bezig was zwanger geraakt............
Nogmaals, ieder moet doen waar hij/zij zich fijn bij voelt, maar dat je er niet zo mee bezig moet zijn, is een opmerking waar niemand op zit te wachten.
En cora, gefeliciteerd met jouw zwangerschap na al die tijd!

Groetjes Rimke

hey hey

Ik snap helemaal wat je bedoeld hoor!! Kijk toen ik in het ziekenhuis liep moest ik op een gegeven moment om de dag daarheen, om inwendige echo's enz te maken tel daar bij op dat we om de dag sex moesten hebben, ja dan is het super moeilijk om niet alleen daar mee bezig te zijn maar toch deed ik dat en hielp dat ook goed!

En ik snap ook dat je zegt dat mensen die de onderbroeken naast mekaar hangen en al zwanger worden dat niet kennen (voor hun ontzettend gelukkig maar) en daar soms rare opmerkingen over maken.... Zo heb ik een vriendin die is tot 2 keer toe in 1 keer zwanger geworden, hardstikke mooi, maar wel hard! Maar ik heb geleerd om die opmerkingen buiten te sluiten. Ook met bv een mk dat ze zeggen nou dan was het vruchtje toch niet goed en is het maar beter, dat is wel zo maar voor degene die het overkomt is dat zoooooooooooo hard!!!

Gewoon er in geloven dat het voor jullie ook is weggelegd! Heb ik ook gedaan en ik ben nu moeder van het mooiste meisje van de wereld (haha) en wij zijn nu bezig voor een 2e!!  

gr

Nou, dat is inderdaad goed verwoord coortje! Heb ook een miskraam gehad, en mensen hebben niet door wat dat betekend voor je..............
Succes met het gaan voor jullie tweede ukkepuk! Hoop dat het deze keer zo lang niet hoeft te duren!!

Groetjes Rimke

Hey cora, sluit me helemaal bij rimke aan en ook ik hoop van harte dat het voor jullie tweede een stuk sneller en eenvoudiger mag gaan !!!!

Liefs happy

Terug
Bovenaan