Onder het mes

Vandaag ben ik bij de Internist op controle geweest. Vanwege de pijnklachten heeft hij een echo laten maken. Daar hebben ze ingedikt gal gevonden. Dat is waarschijnlijk de oorzaak geweest van  het alvleesklier gebeuren. Omdat het vrij moeilijk te zien  was, denkt hij dat het er toen ook al heeft gezeten, maar dat de radioloog het toen niet heeft gezien. Ik was op dat moment ook nog eens zwanger waardoor ze uberhaupt niet goed konden kijken....

Om een lang verhaal kort te maken. Mijn galblaas moet eruit. Schijnbaar kun je zonder dat ding. Net als je blinde darm en amandelen.  Als je niet uitkijkt hou je geen ingewanden meer over haha. Nou van mij mogen ze het kreng hebben. Moet ik alleen wel 2 dagen zonder Jeske wehehehehe.

Hoi,

Nou ik wens je alvast heel veel succes met je operatie. Tja, je kind 2 dagen missen is misschien nog wel het ergst van alles he.
Hoop voor je dat je je daarna beter voelt.

Groetjes Diana en Ruben

Balen zeg!!!!
Jij geeft toch volledig borstvoeding? Misschien kun je dan regelen dat Jeske bij je mag zijn. Bij ons is dit wel een keer gebeurt bij een patiënt die een babytje had, zij had het kindje toen bij haar op de kamer. Is misschien iets om te bespreken.....

Hoi hoi,

Jeetje jij hebt ook wel veel pech zeg........nu je galblaas eruit.
Maar idd ik zou eens kijken wat je kunt regelen omdat je bv geeft....misschien mag je meiske wel lekker bij je liggen en gaan je 2 dagen ook lekker vlot om.
Succes met alles.

Groetjes van Mieke mv Lotte, Jozua en Ruben

Heey meis, wat vervelend zeg! Maar dan is wel alle ellende over meteen, toch? En weet je al wanneer je onder het mes moet? En misschien mag je inderdaad Jeske wel bij je houden! Dat zou helemaal super zijn!

he nee he, denk je dat je net alles gehad hebt...

In ieder geval alvast veel sterkte. Mijn moeder heeft de operatie in november gehad, en die was na twee dagen weer thuis (laparoscopische operatie). Het verdere herstel heeft wel een aantal weken geduurd.

En volgens mij mag een moeder haar baby bij zich houden in het ziekenhuis. Zowieso vragen, nee heb je, ja kun je krijgen toch?

Groetjes Lilian

Terug
Bovenaan