Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
inderdaad kan je zonder galblaas. mij n man heeft 4 zussen en twee daarvan zijn een eeneiege tweeling en wat denk je, bij de een moest hij er uitgehaal vanwege vreselijke pijnen en de ander begon een maand later met pijn krijgen en die moest er ook heel snel uit. ze hadden allebei 3 kleine wondjes meer was er niet te zien maar inwendig was het toch wel een operatie ze moesten 6 weken rustig aan doen en vooral niet tillen. alvast veel sterkte en ik hoop dat je snel weer opknapt groeten yvonne
Bedankt voor jullie reacties. Ik geef geen Bv meer maar daarbij is het ook een relatief simpele ingreep. Ik moet de ene dag komen en kan de volgende dag alweer naar huis. Omdat manlief vrij neemt kan hij gewoon met Jeske komen zodat ik alleen de nacht zonder haar moet. Nou dat moet ik nog wel aankunnen hihi.
Wat Yvonne zegt klopt. Het duurt ongeveer 6 weken totdat je weer alles kunt. Maar ik ben eigenlijk wel opgelucht en zie dit meer als een redding dan dat ik er tegenop kijk. Nu weet ik tenminste waardoor ik destijds zo ziek was en ook dat het hiermee waarschijnlijk verholpen is.
Kan ik weer rustig zwanger worden
Heee, jij moet inderdaad heel wat doorstaan zeg! Maar net zoals je zegt, je weet nu warschijnlijk waaraan het ligt en zo hoef je niet meer te piekeren wat het nou is of geweest kan zijn. Veel sterkte gewenst voor deze periode. Weet je al wanneer je onder het mes moet?