onderaan of bovenaan/ wel geen dekbed???

Klopt, hier mocht ook een zeiltje zelfs niet meer. Maar goed, voor onze oudste zal het wel geen kwaad meer kunnen, die loopt al. Heeft al een paar keer zijn bed errug nat gehad dus vandaar dat ik er eentje zocht...

hoi meiden, bedankt voor jullie reacites hier kan ik wel wat mee de kleine meid ligt bij ons ook al sinds ze 8 wk is in een trappelzakje ze slaapt super van 21.30 tot 9.00 maar zonder word ze 's nachts wakker omdat ze dan met dr beentje door de spijlen ligt en dr hoofdje tegen het hoofdeind maar wou graag jullie ervaringen weten voor aankomende winter..
thanks groetjes non

@ Natasja, voor een peuter kan je wel zon hoeslakentje gebruiken. Ik heb een molton met een soort plastic onderlaag van de hema (had ik ook als bescherming voor mijn eigen matras rond de bevalling)
Echt ideaal. Broeit niet zo als echt plastic, maar houd wel alle vocht tegen!

Ik gebruik geen dekentje meer daar Anouk sinds een week of 3 het hele bedje afkruipt. Ze slaapt in een slaapzakje (trappelzak) nu. Ik leg haar dan op haar rug, beetje onderaan. Binnen no time ligt ze op haar buik en zelfs in haar slaap kruipt ze helemaal naar boven, naar links, naar rechts, weer terug naar onder, dwars, met haar hoofdje tegen het hoofdbord of de spijlen etc etc. Een echte aanrader dus dat slaapzakje!

Terug
Bovenaan