Onderbreking voor IDOLS?!??!

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden! Ik zit met een probleem en wil even m'n hart luchten!

Ik heb gisteren een brief ontvangen dat ik ben uitgenodigd om auditie te doen voor IDOLS, volgende week zaterdag en zondag.

Ik ben vanaf vorige week gestopt met de pil en wil deze week dus echt gaan "klussen" met manlief. Ik ga er niet vanuit dat het in 1x raak is...Maar STEL DAT!??! Ik maak me echt zorgen. Zingen is mijn beroep en ik heb er voor gestudeerd, dit zou een mooie opstap kunnen zijn...Als ik na onze eerste ronde niet in verwachting blijk te zijn, maar ik ben wel door voor de volgende ronde(s), zal ik dan de pil weer gaan slikken!??!

Ik hoop dat de natuur beslist (zoals waarschijnlijk het geval zal zijn)dat het nog maar eventjes moet wachten, of dat je jury me naar huis stuurt...Want wat nou als het allbei tegelijk komt!??! Heeft iemand een opbeurend woord of mening hierover?

Liefs en alvast bedankt voor de reacties,
Rijn

Hallo Rijn,
Er was eerst toch ook een finaliste die zwanger was?
liefs,
        sterretje

Ik zou inderdaad de natuur zijn gang laten gaan en pas weer de pil gaan slikken als je door bent naar de volgende ronde en als je voor die tijd al zwanger bent, hoort dat gewoon zo te zijn en kan je een mooi gezinnetje stichten. Moet je nu voordat je bij de uiteindelijke tien zit zeggen dat je niet mee doet dat je zwanger bent, of voor wanneer moet je dat laten weten?

Groetjes, Linda

Ik zou niet meer met de pil beginnen als ik jou was. Je lichaam moet eerst ontpillen voordat je zwanger wordt (hopelijk ontpil je maar heel kort). Als je door zou gaan bij Idols dan zou ik 'veilig' klussen dan kan je lichaam al een start maken.

Hoi
Je bent pas net gestopt en over het algemeen moet je ff ontpillen.
 dus ga voor idols en zie hoever je komt.
Laat de natuur gewoon zijn werk doen. Mocht je nou door de volgende rondes zijn dan kun je nog altijd beslissen..

Succes met zingen!!

Hoi Rijn,
ik zou gewoon meedoen als ik jou was.
de kans dat je bij idols doorgaat is zo klein.
en als je doorgaat en je komt ver dan kun je nog altijd zien.
het zijn   twee dingen die je heel graag wilt dus ik zou je bij geen van beiden tegen laten houden en de natuur beslist wel.
gr lisette
p.s. ik hoop dat je ver komt bij idols.
het is mijn lievelingsprogramma.

Hoi meiden!

Super...Hier heb ik wat aan!

Ik verwacht niet meteen in verwachting te zijn...Maar toch! De twijfels kwamen allemaal tegelijk vannacht en heb slecht geslapen!

Ik laat alles maar rustig z'n gangetje gaan en dan zien we het wel.
Mocht ik zwanger raken en toch doorgaan naar de volgende ronde is het vroeg genoeg om te kijken hoe dan verder te gaan.

Ik heb geen idee of je het moet melden dat je zwanger bent, en voor wanneer dat zou zijn...Maar daar gaan we maar niet vanuit hahaha!

THNX voor alle reacties, ik hou jullie op de hoogte!
Liefs Rijn

Nog een vraagje (misschien een stomme hoor) VEILIG KLUSSEN:

Uiteraard kun je met je partner vrijen op het moment dat je het meest vruchtbaar bent, en maak je de meeste kans op een zwangerschap...
Maar is het niet zo dat je altijd zwanger kunt raken, ook al vrij je op totaal andere momenten, of bijvoorbeeld heel weinig in een maand?

Anders gaan we deze maand maar eventjes op andere tijden klussen, en als ik meer weet van IDOLS kunnen we er helemaal voor gaan??
Lfs,
Rijn

Terug
Bovenaan