Onderbreking voor IDOLS?!??!

Hey Rijn,
Ik meen dat ze het in het contract wilde laten zetten dat je het eerstkomende jaar ofzo niet zwanger mag raken, maar ik weet niet vanaf wanneer je dat contract moet tekenen. In ieder geval heel veel succes en plezier met beide ondernemingen.

Groetjes, Linda

Hmm, ik zou het in ieder geval niet bij de autditie zeggen haha!
Maar goed.

Hoe groot is nu helemaal de kans dat je en idols wint en zwanger bent!?
Dan ben je z(w)anger! Bah wat flauw...

maar goe,d ik zou gewoon en gaan voor idols en voor een kindje! En dan zie je wel!
Ben je zwanger dan heeft dat zo moeten zijn...

Veel succes in ieder geval!

Roos

Als je veilig klust kun je natuurlijk ook gewoon een condoom gebruiken. Dan kun je zelfs wanneer je vruchtbare dagen zijn gewoon klussen....

Hoi Rijn,

Ik zit met een soortgelijk probleem, alleen gaat het hier om een hoofdrol op musicalgebied. Alhoewel het om amateurtoneel gaat, dat overigens behoorlijk professioneel is, was ik ook erg in de knoop met mezelf. Het is nl. een rol die ik erg graag wil spelen, die ook dicht bij mij ligt. Maar ondertussen ben ik nu al eind 30 en ik heb een zoon van 3 en we willen er graag nog een kindje bij. En ja wat is wijsheid? We proberen het deze maand nog een keer en als dat niet lukt, ga ik me volledig storten op die rol en zetten we onze andere wens tot volgend jaar in de ijskast. Ik kan er verder niet zoveel over uitweiden omdat ik niet wil dat iemand mijn verhaal zal herkennen.

Ik ben er wel van overtuigd, dat wat goed voor jou is ook zal gebeuren. Daar hou ik mezelf ook aan vast. Ikzelf zou niet meer aan de pil gaan omdat het ontpillen zo lang kan duren. Kun je geen ander voorbehoedsmiddel gebruiken totdat je zeker weet hoe of wat?

xx Luna

Terug
Bovenaan