Onderbroeken??

Misschien een rare vraag maar ik vraag me af of ik na de bevalling "gewone' onderbroeken nodig heb? Maandverband zit niet echt lekker in een string!
Kan t nergens in uitzetlijsten terugvinden en ik ga er niet vanuit dat tegenwoordig nog iedereen onderbroeken in zn kast heeft liggen.... Ik moet ze er echt voor gaan aanschaffen!

Graag reacties!
Groetjes!

Hoi hoi! Ja zelfde hier. Ik draag echt dag en nacht strings en heb geen gewone onderbroek in m'n kast liggen. Toen heb ik er op aanraden van m'n vriendin een paar aangeschaft voor na de bevalling en die had ik echt nodig!! Ik had geloof ik 3 zwarte en 3 witte gekocht. Gewone simpele. Dat ik ze om en om met de witte of bonte was kon wassen. Helemaal de eerste week? kan ook 2 zijn, maar volgens mij nog niet eens een week, dan heb je van die megalappen, van die inlegluiers weet je wel. Nou probeer die maar s in een string te krijgen haha. Zodra ik weer n tampon in mocht, na vier of vijf weken, gingen de onderbroeken gelijk de kast in. Wat je trouwens wel kan doen, zijn boxers halen, of hipsters heten die dingen geloof ik. Die zijn ook nog wel stoer en als ze goed strak zitten, houdt t maandverband daar ook goed in. Nou succes, goed dat ik je berichtje las, want die van mij liggen ook ergens ver weg haha. Liefs Jude

Hoi!

Ik had hetzelfde probleem.. Heb bij de Action eenvoudige zwarte onderbroeken gekocht en ergens anders een pak met zes voor een paar eurootjes (supersexy.. not), maar wat was ik er blij mee!! Al was het kraamverband nog zo groot.. alles bleef keurig op zijn plek zitten. En omdat ik na met sectio een paar dagen in bed gewoond heb, was dit ook gewoon even het prettigst.
En inmiddels liggen ze gewoon weer netjes in de kast waar ze voorlopig ook wel even zullen blijven liggen!

Dus inderdaad, ik zou wel een paar ophalen als ik jou was. Het is maar voor even.

Raar toch dat het nergens in uitzetlijsten terug te vinden is anno 2006!!
Heb er 4 aangeschaft inderdaad bij de action, Heavenly Seamless Rioslip (1,50euro p.s!) en ze zijn super echt n aanrader hoewel ik blij ben als ik weer mn mooie setjes aankan hoor! hahaha

Direct na de bevalling had ik van die onderbroeken die helemaal van een soort gaas zijn. Ik weet niet hoe je ze noemt, maar als je het aan iemand in je omgeving vraagt die bevallen is, weet die het misschien? Daarin blijven die megaverbanden heel goed zitten, en het knelt nergens.
Volgens mij kreeg ik er een in het ziekenhuis, en waarschijnlijk zaten ze ook in het kraampakket?
Van te voren ziet het er allemaal schokkend uit, maar daar moet je maar niet te veel over nadenken ;-)

Groet,
irene

Volgens mij wordt het op sommige lijsten wel genoemd. Ik weet dat ik in mijn ziekenhuiskoffer een flinke voorraad had van mijn 'ongesteldheids-onderbroeken' (ik droeg ze alleen als ik ongesteld was, meteen een duidelijk signaal voor mijn vriend) en die had ik ook wel nodig, hoe vaak ik daar wel niet was doorgelekt... Ik zou ook niet voor een lichte badjas gaan, zeker niet als je in het ziekenhuis gaat bevallen en de wc aan het einde van de gang is. Ik had een rode met hele drukke bloemetjes: wist ik zeker dat het niet op zou vallen als ik door zou lekken.

Terug
Bovenaan