Onderbroeken??

hoi

ik ben in het ziekenhuis bevallen en daar kreeg ik inderdaad van die net broekjes
want ik moest 2 kraamverbanden voor en dat past niet in een gewoon onderbroekje.
Die zitten als het goed is ook in jou kraampakket.
groetjes ilona

Ja ik heb inmiddels ook al wat gewone onderbroeken gehaald bij de hema, want ik heb ook alleen maar strings.
Bij de hema hebben ze van die katoenen boxershorts 2 in een pakje en van dezelfde stof ook gewone slips. Volgens mij moet dat wel voldoen toch? Ik heb ze wel voor de zekerheid in een maatje M ipv S gedaan, want het zijn flinke verbanden die je erin moet stoppen.

groetjes Danique
34w1d

hoi hoi
ook ik draag alleen maar strings en heb dus ook gewone onderbroeken aangeschaft voor straks met die enorme verbanden hihihi...
heb wel een paar leuke gekocht 3 met betty boop opdruk en 3 met snoopy opdruk.
ik had zoiets dan lig ikd r toch een beetje leuk bij en heb ik dr straks ook nog wat aan als ik ongesteld ben want dan draag ik dus geen strings dat vind ik niet zo fijn met t touwtje van de o.b.
maarja is ook ieder voor zich he
groetjes bianca
38wk+1dg
4e kindje

haha ben ik even blij dat ik dit toevallig lees hier! Daar had ik nu helemaal niet bij nagedacht, maar lijkt me inderdaad wel handig om voor de eerste dagen wat van die mooie grote onderbroeken te hebben..hihi..
Op naar de Hema dus!
Groetjes van mij (36,5 week zwanger van mijn eerste kindje!)

Als het goed is zitten er in je kraampakket 2 broekjes van gaas,die heb je de eerste dagen aan.
Dat moet ook wel omdat je een stuk of 3 inlegluiers onder moet.
Daarna zou ik idd voor gewonen onderbroeken kiezen,zelf had ik m'n positieonderbroekjes nog aan zit niet te strak en past prima een verbandje in.

groetjes Tjitske

Ik heb niet eens strings, alleen maar gewone onderbroeken, dus dat probleem heb ik gelukkig niet!
Ik zou gewoon bij HEMA of Zeeman kijken daar zijn ze 80cent tot een euro, dus dat is   best te doen

Hallo,

en misschien nog een handige tip het maandverband wat je erna in moet doen mag geen met een plastic laagje zijn, dus niet always of zo maar bij kruidvat heb je van die dikke verbanden eigen merk kosten ook niet veel.

Groetjes Tamara

Zoals iedereen al aangeeft: gewone degelijke onderbroeken zijn inderdaad een must. Ik had ze ook niet en heb er acht gekocht bij de zeeman. Ik ging er ook van uit dat ik ze een dag of zes nodig zou hebben ... maar dat beelk toch neit helemaal het geval helaas. Ik ben inmiddels alweer zes weken geleden bevallen met een knip. Het litteken is nog erg gevoelig. Als ik een string draag doet het pijn.  Ik draag dus helaas nu  nog steeds de zeeman-onderbroeken

Terug
Bovenaan