ondergoed voor na de bavalling

hallo

zijn er mischien mensen hier die tips hebben kwa ondergoed voor na de bevalling? kun je gewoon eigen ondergoed dragen? tot nu toe draag ik geen zwangerschapsondergoed maar nog mijn eigen maar vraag me af of dat ook na die tijd kan?
Ik merk wel dat hoe dichter het nu bij komt ik steeds onzekeder wordt of ik alles wel in huis heb en vooral over dingen voor na de bevaling zo ook van moet je al een voedingsbh aanschaffen ja mischien klinkt dit allemaal stom maar weet er niks van hopelijk kan er iemand helpen.

groetjes

Hoi hoi,

Na de bevalling van mijn eerste (ben met een keizersnede bevalling) heb ik vanuit het ziekenhuis een tip gekregen om ondergoed met verstevigende voorkant te kopen. Ik moet zeggen: Het zat heerlijk. Het geeft je net dat beetje steun in je buik, die je na je bevalling nog niet hebt. Ik vond het heerlijk en is zeker een aanrader, al zijn ze niet erg charmant .

Succes ermee!

Liefs Mylène

hoi hoi,

haha leuke vraag!!!
ik ben ook met een kz bevallen van mijn eerste. nu ga ik weer via kz bevallen.. ik had er niet opgerend de eerste keer.... dus ik had weinig bij me en alleen van die oude gewone ongi broeken bij me.. welnu die waren voor een kz te laag.. ik heb dus vriendlief na 2 dagen de stad in gestuurd om GROTE broeken vd hema te kopen.. zwarte.. ach als je eens doorlekt... ze zijn niet zo duur en je kan misschien je oma er een plezier er mee doen.. (als je geen oma mee hebt sorry!!) of bewaren.. voor de volgende..
ik ga ze binnen kort ook weer uit het stof halen..hihi

over stevige onderbroeken ben wel geintereseerd.. dus laat eens weten WAAR DUUR??
weet wel dat je een soort van inbind broeken.. die had ik ook maar die deed pijn in het kruis.. (die haakjes)
succes en laat eens weten wat je heb gedaan..

liefs Annemieke

Hoi Ukke Puk,

Ik heb toen ik van de eerste was bevallen ook van die enige mega onderbroeken bij de Hema gekocht... ook zwarte en witte... ze zijn nl lekker hoog en dat is wel prettig na je bevalling, dat het niet knelt en niet te laag zit...
Gewoon lekkere katoenen... (het is niet charmant maar goed, het is maar tijdelijk)

Groetjes Kirsten

Hoi meiden,

Om nog even te reageren over waar de verstevigende onderbroeken te koop zijn: Mijn moeder heeft ze de dag na mijn bevalling voor mij gehaald bij de hema. Ze zijn niet duur (vind ik zelf, ik weet ffies geen prijs meer). Zij had ze gewoon bij de lingerieafdeling bij de hema gekocht, zitten tot boven je navel vanaf je kruis verstevigd.Ik vond die stevigheid echt helemaal ideaal, vooral omdat je dat (juist ook met een ks) mist de eerste dagen/weken.

Succes allemaal, ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.

Liefs Mylène

Ik heb eigenlijk nog niet zo goed over ondergoed nagedacht. Momenteel draag ik alleen maar strings dus ik wil wel gewonen halen. Ik denk dat ik ze dan een maatje groter haal in XL of zo zodat het kraamverband er goed in kan. En gewoon bij de hema of zeenman want voor die paar weekjes wil ik geen duur ondergoed aanschaffen.

Hoi!

Nou, reken er gewoon op dat je toch niet alles in huis kunt hebben, dan kan t alleen maar meevallen....hihi...
M'n oudste (nu 3) heb ik een jaar bv gegeven en een voedingsbh heb ik maar een paar uur aangehad... Zat niet lekker (verkeerde maat ingeschat). Nu was t niet echt nodig voor me met m'n minicupje...
Ondergoed, m'n normale strings(laag model)  ben ik gewoon blijven dragen tot de bevalling/ks. De 'te strakke' heb ik een paar maanden opgeborgen en een grotere maat bijgekocht.Ik heb een zw.string voor over de buik gekregen maar ik krijg de kriebels van 'te strak over m'n buik' Ik had ook een paar broekjes boxer/heupmodel gekocht want eh...een kraamverband in een stringetje.... Bij m'n 2de (nu 17mnd) weer de kleine stringetjes opgeborgen en 'de grote' tevoorschijn gehaald. Nu ben ik zwanger van de 3de en t zelfde verhaal...
Er bestaan ook wegwerponderbroeken voor na de bevalling, geen idee of dat wat is...
Groetjes,Priscilla

Das precies wat ik me het weekend afvroeg.
Ik ga denk ik ook maar van die hema tenten aanschaffen. Normaal heb ik maat L (string) dus ik denk dat ik de tenten maar koop in XL zodat dat vreselijke kraamverband erin past.
Heb het weekend ook wat extra beddengoed aangeschaft en meot nog op zoek naar wat pyama's want dat draag ik normaal nooit.
Zal ik gewoon in mijn "normale" maat passen na de bevalling (L) of een maat groter hebben?????????

Terug
Bovenaan