ondergoed voor na de bavalling

Ik vind het wel prettig om na de bevalling ondergoed te dragen dat lekker rekbaar is, dus daar zou ik op letten bij je aanschaf.
Verder inderdaad niet te veel geld uitgeven, bij de Hema hebben ze nu opruiming, misschien kun je daar je slag slaan? Of anders bij Zeeman, Hans Textiel oid.

Verder vind ik je opmerking over "zenuwachtig of ik wel alles in huis heb" heel herkenbaar, maar maak je niet druk: je hebt toch  niet alles.
Sommige dingen, zoals een voedingsbh, kun je volgens mij zelfs beter na de bevalling kopen, want je weet niet welke cup je dan nodig hebt en juist voor een voedingsbh is het wel heel belangrijk dat die prettig zit natuurlijk.

Beide keren is mijn man (en mijn moeder en schoonmoeder) nog verschillende dingen wezen halen in de kraamweek, op verzoek/advies van de kraamhulp, en ik ga ervan uit dat het deze keer niet anders zal zijn. Lekker belangrijk toch, hebben zij ook wat te doen...

Ik had geen keizersnede en het enige dat voor mij belangrijk is straks, is dat dat verband een beetje blijft zitten! Ik had alleen strings en ging dus ook maar naar de winkel. Ik haalde gewone onderbroeken, die zaten me heel goed. Niks te strak. Wat je voor de bevalling aan hebt, kun je erna zeker aan, want je buik wordt alleen maar dunner!
Goed dat je borstvoeding wilt gaan geven! Voedingsbeha's vind ik het beste van de hema: comfortabel en ze passen goed. En ik heb ze nergens goedkoper gezien. Maar of je ze nu al moet kopen.....je weet niet wat voor maat je straks hebt, denk ik. Ik heb ze na de bevalling pas gekocht. Tot ik ze had voldeden mijn beha's van tijdens de zwangerschap. De enige toevoeging van de voedingsbeha, als je het mij vraagt, is dat je ze makkelijk opent voor tijdens een voeding. Maar de eerste tijd na de bevalling droeg ik niet eens een beha, dus daarom haalde ik ze later. Je kunt iedereen er trouwens voor op pad sturen: ze hebben bij de hema maar 1 soort. We zitten in sept. trouwens nog met warm weer. Ik geef nu ook borstvoeding en ik heb soms alleen shirtjes met spaggettibandjes aan. Dan duw ik de bovenrand van het shirtje gewoon naar beneden, borst er overheen en ik voedt. Bij de sting hebben ze leuke, heel handige shirtjes hiervoor!

dan nog wat info voor straks, als je bv gaat geven:
www.borstvoeding.com van Stefan Kleintjes, bevat veel info en vooral de groeicurve van de who is erg leuk.
www.borstvoeding.nl heeft een forum waar je met al je vragen terecht kunt. Je krijgt snel antwoord en ook lactatiekundigen reageren op vragen.

hey

bedankt voor jullie reactie's ik zal volgende week eens op pad gaan voor onderbroeken ben benieuwd waar ik dan mee thuis kom hihi. en wat de borstvoeding betreft ben me indd al erg aan het verdiepen lees er veel over de laatste tijd.

groetjes

Terug
Bovenaan