Ondergoed

Ooh, ik word er niet goed van, mijn buik heeft de afgelopen week weer eens een echte groeiweek gehad en nu zit mijn ondergoed gewoon echt niet meer.
Droeg altijd boxers, en had die al 2 maatjes groter maar ik word helemaal gestoord van de band.
Heb wel wat zwangerschapsondergoed, maar ik vind het niet fijn dat dat zo over mijn buik zit.
Heb al wat verschillende dingen gehaald maar het zit allemaal niet lekker.

Zitten jullie ook al met een ondergoed dilemma.. waar halen jullie nu je ondergoed?

Net bij de hunkemoller geslaagd. Ze hebben van die knickers die laag vallen. Lekker maat L genomen en het knelt helemaal niet. Helemaal super en maar 3 voor 10 eu.

Hoi, ik ben een maartmama met hetzelfde probleem en okay, ik geef toe, het ziet er niet uit, maar bij de wibra hebben ze van die oma onderbroeken (2 voor 2 euro) en die knellen niet en zitten heerlijk. Je kan ze probleemloos aan tot aan de bevalling (en daarna ook... als je doorlekt kan alles zo de vuilnisbak in...)

Ik loop met de super-oncharmante zwangerschapsslips van de HEMA. Dat zijn die wat tot onderhand onder je oksels komen...!!! Ze zitten nu wel steeds lager moet ik zeggen! Het zit heerlijk. hoe hger hoe beter.

Ik heb de allergoedkoopste onderbroeken van de HEMA. Sexy --> not, maar goed, maakt niet uit. Zitten goed, en ook goed voor na de bevalling. Daarna gooi ik ze allemaal weg!

Terug
Bovenaan