Ondergoed

Hoi,

ook hier bij de Wibra geslaagd. Ik heb 2 van die oma-dingen (echt tenten, maar ze zitten heerlijk!!!) en ook een aantal gekleurde, ook van de wibra. Die zien er iets beter uit en zitten ook prima. En inderdaad, ze kosten niets en erna kun je ze indien nodig zo wegkieperen. Heb meen ik maat xxl gekocht (normaal l of xl)

groetjes Natasja

Ik heb wisselende dagen....soms van die tenten van de HEMA(wie heeft die dingen trouwens ontworpen, vast niet een zwangere!?!) Soms, als ik het warm onder m'n armen krijg doe ik de allerlaagste onderbroeken aan die ik in huis heb. Die zijn al erg oud, en dus is het elastiek er een beetje uit....anders gaan ze zo knellen op je blaas....hihihi Het is dus net hoe ik m'n kop heb staan zeg maar!

Ik draag nog gewoon m'n boxers van hiervoor hoor, maar sla de rand gewoon lekker om, zodat ie onder m'n buik komt!
verder heb ik een aantal broekjes van de Hema, die komen uit de teens-lijn, maar zitten onwijs laag, dus lekker ;) En idd, die stretchdingen van Hema, die zonder naad zijn ook super!

Terug
Bovenaan