A
Anoniem
Guest
In mijn situatie is het ook niet van toepassing, maar stel dat ik bij een groot bedrijf zou werken en ze zouden een kdv intern hebben.... Tja, dat is van zoveel andere factoren ook afhankelijk; zou ik m'n kinderen op een kdv willen (of bij gastouder/oppas)? Zou het financieel aantrekkelijker zijn dan een onafhankelijk kdv? Is de afstand woon-werk niet al te groot (ivm vakantie, zelf ziek-zijn, oid-> zoals hieronder ook al genoemd)? Is het voor kids niet leuker om naar een KDV te gaan in onze woonplaats, zodat ze opgroeien met kids waarmee ze later mogelijk ook naar de basisschool gaan?
Het "even binnenlopen" zou bij mijn kids ook niet werken; dan laten ze me niet meer gaan. Borstvoeding heb ik sowieso niet gegeven, dus had ook geen voordeel geweest.
Nee, ik denk niet dat het erg veel voordelen heeft ten opzichte van een onafhankelijk KDV.
Maar volgens mij is dit in een groter land als Amerika wel gebruikelijker.
Succes met je idee! Altijd leuk om over zoiets te brainen...
Het "even binnenlopen" zou bij mijn kids ook niet werken; dan laten ze me niet meer gaan. Borstvoeding heb ik sowieso niet gegeven, dus had ook geen voordeel geweest.
Nee, ik denk niet dat het erg veel voordelen heeft ten opzichte van een onafhankelijk KDV.
Maar volgens mij is dit in een groter land als Amerika wel gebruikelijker.
Succes met je idee! Altijd leuk om over zoiets te brainen...