Onderwerp: hobby's ?

A

Anoniem

Guest
Dag moeders,

Ik vroeg me af of jullie hobby's hebben, tijd hebben om deze uit te oefenen of er tijd voor vrij maken ?

En welke dat dan zijn?

Ikzelf schilder en teken graag. Heb ook eigen ateliertje gehad, maar is nu babykamer geworden. Deze week ga ik een andere kamer omtoveren zodat ik een grote tafel tot mijn beschikking heb en weer creatief bezig kan zijn, want daar ligt toch wel mijn hart. Als ik niets met die prikkels doe dan loop ik vast. Maar tijd vinden/nemen ?
Ik heb een jaar een mandalatekengroep begeleid, ben met bevallingsverlof gegaan.

Ook lees ik heel graag, maar kom ik nu ook amper aan toe...................

Ben zeer benieuwd naar jullie hobby's en interesses!

gr. mo

Hallo de tijd die ik over heb besteed ik aan mijn paarden
4 keer per week rij ik, regelmatig poetsen etc daar gaat veel tijd in zitten en verder mijn honden het forum hyves en msn
Groetjes Monique

whaaaaaaaa hobbys wat is dat

shoppen shoppen en shoppen

ik ben gek op de markt dus daar ga ik graag naar toe

wat ik ook echt geweldig vind is de mama dag
dat is op een zaterdag een keer in de maand dan ga ik lekker naar de kapper toe dan naar de nagelstudio en daarna nog effe een bakkie doen en wat eten en dan weer terug naar de kindjes
ik ga dan smanen met een vriendin effe geen luiers om me heen
ik hou onzetten veel van me kindjes maar die ene zaterdag per maand ik gewoon zalig en je heb daarna weer nieuw engie

voor de rets ik ben niet echt een type voor de handarbeid ( of het moet op een anderen locatie zijn  hihi)
dus dat is eigelijk wel een beetje mijn hobby

groetjes mariella

hoi
ik doe aan scrapboeken,

voetballen

en ik heb laatst een nieuwe kano gekocht dus nu kan ik het water weer op!!

en veder ben ik een erg buiten mensen, dus alles watje biuten kunt doen is voor mij een hobboe,

(zoals nu buiten achter de laptop

ik speel piano - maar ik moet zeggen dat ik nu heel erg rekening zit te houden met de slaaptijden van Ramon - wat op zich niet echt nodig is want hij wordt er juist rustig van en is het gewend (heb tijdens mijn zwangerschap ook lekker veel gespeeld) maar ik voel mezelf er niet zo prettig bij - ben toch bang dat ik hem wakker maak

Een nogal uit de hand gelopen hobby is fotografie. Ik ben aan de fotovakschool gaan studeren, nog 2 modules en in januari ben ik klaar en dus vakfotograaf  
Ik ga naast mijn  gewone baan een bedrijfje starten als freelance fotograaf.

Verder heb ik mijn paard, hond en 3 katten.

Ik lees graag (ben nu 'de Engelenmaker' aan het lezen van Stefan Brijs, wat een mooi boek!) en zit graag achter de pc.

O ja, en de computer natuurlijk. Ik werk veel met Photoshop, houd een beebiesite bij voor Suze (familie en vrienden wonen ver weg, dus dat is wel handig), zit  veel op  dit  forum  en speel ook wel graag computerspelletjes. Mijn man en ik waren vorig jaar allebei behoorlijk verslaafd aan een online computerspel: Everquest 2. Maar toen ik zwanger werd zijn we ermee gestopt. We zaten dan ook iedere avond, vaak tot ver na middernacht  te spelen. Was wel errug leuk moet ik zeggen.

groetjes,
Karin

Ik heb verschillende hobby's eigenlijk:

* scrapbooken > ligt nu even stil, maar wil ik snel weer oppakken

* fotograferen > nu met Jarno alleen maar meer!!

* lezen > ik heb altijd een boek naast mijn bed liggen, 's avonds lees ik altijd even

* turnen > ben ik tijdens de zwangerschap mee gestopt, maar mis het soms wel

Groetjes Lien

Lezen!!!!

Verder heb ik niet veel tijd, naast het forum en msn, of ruimte om lekker iets voor mezelf te doen.

Groetjes Ilona

Terug
Bovenaan