Onderwerp: hobby's ?

Als ik ergens nog wat tijd over heb, zoals nu, vind ik het errug leuk om lekker achter de computer te zitten. Verder ben ik, sinds ik zwangerschapsyoga heb gedaan, ook een klein beetje verslaafd aan Pilates (vorm van yoga). En na de vakantie start de schildercursus weer waar ik 1x in de 2 weken naar toe ga.

Sinds vorige week ben ik ook weer begonnen met hardlopen. Mijn conditie is momenteel ver onder het nulpunt en als ik eenmaal weer een beetje in vorm ben, ga ik ook lekker 2 x in de week door het dorp rennen.

Mijn grootste hobby is eigenlijk paardrijden (goh....waar heb ik dat eerder gelezen ). Op de een of andere manier komt het er alleen nog niet echt van. Helemaal nu ik weer alleen ben met die kleine, moet ik nog even uitvogelen hoe ik dat ga doen. Kan hem toch moeilijk een uur langs de bak parkeren....
Heb in ieder geval mijn paard voor een maandje weggebracht tijdens mijn vakantie. Kon hij mooi weer even goed aan het werk gezet worden, zodat ik er straks weer veilig op kan stappen.
Verder lees ik heel graag. Lukt op het moment wel goed. Quinn zit in een lekker ritme en ik zit nu nog in de ziektewet door overspannenheid.
En de laatste tijd een nieuwe hobby: het forum bijhouden. Kost me behoorlijk wat slaap, maar is wel erg leuk!

Wendy

Voor de zwangerschappen ging ik elke dag naar de sportschool. Tijdens de 1e zwangerschap ging het niet zo lekker met mijn onderstel en moest ik afhaken.... Ik moet er weer mee beginnen, maar ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen.
Ik werk 4 dagen in de week en 's avonds na het werk wil ik tijd maken voor Brittje. Zij is eigenlijk mijn hobby geworden. Lekker badderen, eten, beetje tutten en dan naar bed. Alles opruimen en dan is de avond al weer bijna voorbij en dan ook nog het huishouden.
Mijn vriend doet ook best wel veel, maar je bent toch altijd bezig.
Ik ben wel 'verslaafd' aan Sudoku, japanse puzzels en mahjong.
Gr. Marie-José

Euh, hobbies wat zijn dat? Ik heb daar geen tijd voor joh! Ik heb t veel te druk met Tessa en forummen...
Nee geintje, ik ga graag wandelen met de hond, maak veel foto's en werk graag in de tuin..
Groetjes Carla

Ik ben helemaal wild van rockabilly muziek en lifestyle. Dat is rock en roll muziek, maar dan wel wat ruiger.
Voor wij Femke kregen gingen we veel naar evenementjes en bandjes kijken. Nu bijna niet meer.

Verder hebben wij een vw kevertje waar we heel soms mee rijden.

Wij werken beide op de markt, dus veel tijd hebben we niet.

Groetjes Linda

hobbies schieten er eigenlijk bij in. tegen de tijd dat ik na mijn werk de kids eten heb gegeven, met ze gespeeld en ze in bed liggen. Gaat mama ook op d'r gat voor de tv. Of met een tijdschrift.

En als ik niet werk, ben ik eigenlijk vnl met de kindjes bezig. heerlijk. maar zou misschien iets meer tijd voor mezelf vrij moeten maken.

Oh, ja heb wel een grote hobbie: slapen!!!!!! Zou er alleen wat meer tijd voor willen hebben...........  

groetjes
Mienetje

Lezen en forummen, meer kom ik nu niet meer aan toe...
Ik schreef vroeger nog wel eens verhalen, maar daar komt het nu niet meer van. Ach, wie weet, straks als ik met pensioen ben, ha ha

ik rij 2/3 keer per week paard.dat is goed te doen omdat mijn man halve dagen thuis is(werkt ploegendienst).
groetjes karin

Terug
Bovenaan